Regelmatig foutmeldingen

WAE

Senior Member
@Okkie73
Gewoon afspraak gemaakt met de dealer met de vraag dat er dat er een update zou beschikbaar zijn ( 1941)?
Ik heb dit scherm nu. ( Zie foto).
Misschien domme vraag , krijg je hier melding van ( voor update), of moet je hiervoor zelf actie ondernemen?
Bij mijn vorige contact met de dealer zei deze dat dit pas na 2 jaar zou zijn?
Daarom mijn vraag.

Bijlagen

• 20230524_140540.jpg
    20230524_140540.jpg
    918,7 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:

Okkie73

Senior Member
@WAE inderdaad gewoon een email sturen naar jouw dealer en dringend verzoeken om de update naar 1941. Maaaaaarrrr... Als je helemaal geen storingen, problemen etc hebt, zou ik nog ff 2x nadenken om iets te doen. Een update is niet altijd zaligmakend weet ik uit eigen ervaring.

• Leuk
Waarderingen: WAE

TDA

Actief lid
Bij mij zit versie 1941 er inmiddels ook in. Ging inderdaad soepel, binnen 15 à 20 minuten klaar. Hopelijk werkt het systeem nu eindelijk eens zonder storingen en/of uitval. :dankje:

Bijlagen

• software 1941.jpg
    software 1941.jpg
    178,8 KB · Weergaven: 29

spikehome

Forumguru
waarom hebben nu veel mensen al navigatiedatabase 23.5 en ik blijf maar hangen op 22.4 :(
over paar weken vakantie dan wil ik toch wel de laatste versie erop hebben!

edit:
wat is de abt hardware?

TDA

Actief lid
Bij mij wordt de navigatiedatabase regelmatig automatisch geupdate. Hoef ik niets voor te doen....

TDA

Actief lid
@spikehome Dat ziet er toch uit alsof dat gewoon zou moeten werken :arghh:

Mijn overzicht ziet er ongeveer hetzelfde uit. Wel iets langere looptijden maar die van jou zijn toch ook nog echt niet verstreken. De tijd gaat wel hard...maar niet zó hard.

WAE

Senior Member
Heb reeds enkele weken dat scherm van navigatie enz.. plots wegvalt in een zwart scherm en daarna terug gewoon opstart.
Ben vandaag bij dealer langs geweest.Deze update is bij hun nog niet beschikbaar?( 1941) Men zou me binnen enkele weken terug contacteren....
Over deze gegevens beschik ik nu.( zie foto).

Bijlagen

• 20230623_135912.jpg
    20230623_135912.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 36
Wat is dat toch voor een gelul altijd…
de software is uit, of de software is niet uit… volgens mij is dat toch simpel?
je heb lijkt mij een software depot toch als dealer? Vanuit de fabriek? Daar kijken je in, en daar staat dan toch alles in lijkt mij..

kan dat niet volgen hoor..
maar die rebiots @WAE ; die lijken opgelost te zijn met 1941

• Leuk
Waarderingen: WAE

WAE

Senior Member
@Disaster-Master , je kan er echt niet aan uit...
De verschillende reacties van die dealers toch...
Ik hou jullie op de hoogte van dit verhaal en wanneer de update zal uitgevoerd worden...Echter ik zal de dealer hierover regelmatig op aanspreken.... ;)

Tjaa.. als je er last van hebt, die reboots (zoals ik, zeker 2/3x per rit) en je moet lang wachten op de dealer voordat ze je willen helpen (en dan nog maar afwachten of ze daadwerklijk 1941 erin mikken en niet een oudere) dan kun je het ook zelf flashen..

Downloaden via een te verkrijgen linkje, usb stick maken (zorg dat je een usb-c stick heb of een verloopje) en dan op de stoel gaan zitten, de stappen doorlopen, half uurtje (soms langer als alle modules moeten geupdate) en je ben klaar..

Detlev

Actief lid
Mijn wagen word 3jaar volgende week, dus al 2jaar diensten verlopen ;)
Ik sta op 22.11 momenteel. Dit is de laatste die je kan downloaden bij skoda website
Ik stuur je pm

Bovenaan Onderaan