Nee, niets van gezien.Als het goed is heb je de volgende keer dat je in de auto stapt weer een melding, te zien door een cijfer in de balk onderaan. Als je daar op klikt kom je in het meldingen scherm en daar stond bij mij dat de update was geïnstalleerd. Ik weet niet of die een volgende rit er ook nog staat.
Gisteren is versie 5.5.1 uitgekomen voor iOS. Probeer die eens te updaten.MySkoda essentials.
App die ik heb geïnstalleerd is
Versie 5.5.0
Laatst bijgewerkt 25 mei 2023
Update wordt alleen uitgevoerd als de auto niet rijdt, ook na afsluiten van de auto wordt de update nog uitgevoerd. Dat je de volgende keer niets meer ziet staan klopt dan ook.Deze kreeg ik ook, op de terugweg van de dealer (die de update had uitgevoerd) kreeg ik 'm binnen.
Onderweg dus op installeren gedrukt en thuis de auto uitgezet. Daarna niets meer van vernomen.
Ik neem aan dat alles dan afgerond is?
Zou kunnen, maar ik weet oprecht niet wat ze gedaan hebben, persoonlijk interesseert het mij ook niet bijster veel, die auto moet gewoon degelijk werken (wat die nu dus doet).@True wellicht dat ze nog de terugroepactie van de travel assist hebben uitgevoerd?
iOS is Apple dacht ik . Dat heb ik niet .Gisteren is versie 5.5.1 uitgekomen voor iOS. Probeer die eens te updaten.
staat toch bij systeeminformatie, je hoeft alleen naar beneden te scrollen xdGrappig, bij mij staat de versie van de radiodatabase helemaal niet in dat scherm.