insomnia
Actief lid
Dat vind ik wel dikke bullshit cq drogredenatie.Overigens vind ik het niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk kortzichtig om alle schuld op dealer/autofabrikant te schuiven, zeker omdat er ook andere zaken zijn die invloed hebben, zoals ik al eerder genoemd heb in dit topic. Een mooi voorbeeld is een vuile zijruit, waardoor het water meer blijft 'plakken'. Als je auto vuil is, door regen, rijden of wat voor oorzaak dan ook, dan ga je ook niet naar Pon omdat ze je auto moeten wassen
A) de stelling is dat er te veel water over het raam stroomt wat (m.i.) door constructie wordt veroorzaakt. De dealer cq fabrikant is verantwoordelijk daarvoor. Het is een redelijk "uniek" waar dan ook iets aan gedaan zou moeten worden. (anders reden wel alle miljoenen auto's met RainX op de ruiten......)
B) de oorzaak ligt per defenitie niet aan vuile/niet schone ruiten. De oorzaak ligt per definitie aan het niet juist afvoeren van regenwater waardoor er sterk verminderd zicht op de zijruiten op treed. Dit probleem is deels en tijdelijk op te lossen door de ruiten te voorzien van een (prijzig & chemisch) middel. De stelling is dus ook niet dat Pon de auto moet wassen maar de oorzaak moet oplossen.