@Alwin Thanks!@brhahlen : Bij Versluis weten ze er inderdaad van. Je mag me ook bellen op 0651835083 dan kan ik je eventueel eens laten rijden in mijn auto. Dan weet je wat ik bedoel en kun je zelf bepalen wat je ervan vindt.
Nu keek ik onder auto en overal bodemplaten behalve bij de demper van de uitlaat, hoort die er niet of ben ik die al na een uurtje verloren?
Denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze in NL gaan beginnen met het vervangen van dempers. De klachten lopen hier ook aardig op. Wellicht dat de nieuwe lichting O3's standaard uitgeleverd wordt met de correcte dempers. Is er nog iemand die de laatste maand een nieuwe O3 geleverd heeft gekregen en last heeft van het omschreven gedreun/gebonk?
@Alwin mijn passat B7 had nergens last van. Zo stil als het hoort te zijn.
Jawel, 28 february opgehaald, met direct gebonk .... door de dealers is de achterklep anders afgesteld wat het rijden een stuk prettiger maakt maar het probleem is niet opgelost, het gevolg is verminderd. Nou ja.. als je met het panorama dak dicht rijd.. zodra je dat opendoet is het probleem evengoed weer terug.... dus opgelost nog bij lange na niet... en met dit mooie weer kan ik nu niet met open dak rijden.