Rollenbank / dyno-run verslagen

andrehj

Forumguru
In mijn S2 kun je alleen de ASR uitschakelen (om evt. met veel slip ergens weg te kunnen komen, maar ik heb het nog nooit nodig gehad). Het ESP blijft altijd aan.

Vreemd ik heb echt een ESP knopje . Kan alleen op een of andere manier geen foto's meer met tapa online zetten ..
Misschien kan een eigen topic meer duidelijkheid verrichten :jaja:

EdK

Forumguru
Ale laat je me nou weer naar buiten lopen ..:deuk: . Ik kan de ESP wel aan of uitzetten de tractiecontrole toch.
Zoals je zegt zit de ASR aan je ABS dus zal je die niet aan of uit kunnen zetten .
Denk ik :).
Als je nou stopt met nadenken en luisterd in dit geval naar @Joske dan weet je ook dat t voor jouw wagen geld...

Kippie-style

Forumguru
Hier afgelopen maandag terug geweest naar celtemp voor een run.
Dit omdat de uitslag bij vagtechniek teleurstellend was aangezien die gechipt was op 222pk en 368nm daar haalde ik 212pk en 343nm. Bij celtemp stond die ervan re kijken hij zei en superflow bank geeft vaak hogere waarde dan onze dynostar. Dus meting gedaan en kwam tot 205pk en 340nm. Toen gaan kijken aangezien er inmiddels ook een 3" downpipe onder zat met 200cells racekat.
Na de tuning had ik de n75 klep vevangen ivm hobbelige uitdraai hij adviseerde wel de J kleo te nemen ivm dat die beter om kan gaan met de drukwisselingen.
Dus verder gekeken forge bov 5 kliks dicht gedraaid en de benzindrukregelaar vervangen voor 1 van 4 bar.
Meting gedaan en 228pk en 379nm das betere koek.
Alleen binnenkort nog even de injector ringen vervangen beginnen te zweten.
Hier de uitdraai before en after
uploadfromtaptalk1412763987954.jpg
uploadfromtaptalk1412764021203.jpg
uploadfromtaptalk1412764068209.jpg
Dus ik ben weer happy kijken naar volgende upgrade of uitlaat van midden naar achter of een fmic.

Rosinfield

† In Memoriam
dat kan "door de bank genomen" dus nogal schelen.
Wat mij opvalt, is dat de lijntjes vergeleken met andere uitdraaien een nogal hobbelend patroon laten zien.
Is daar een verklaring voor? Zou bv ook een artefact van de gehanteerde meetmethode kunnen zijn. Ik weet er te weinig van, maar het viel me op

Kippie-style

Forumguru
Jah terwijl.mijn uitdraai van vagtechniek strakker was wss is dit ook bankafhankelijk dat de superflow hem beter afvlakt.
Zien net verkeerde uitdraai ff de goede zoeken

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1412771125658.jpg
    uploadfromtaptalk1412771125658.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 30
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
ja idd, een zogenaamde inside-joke ;)

ik had verwacht dat na vervangen van de N75 klep het hobbelen helemaal weg zou zijn, het is alleszins beter dan voor de vervanging er van Wesley :thumbsup:
(dit op basis van de grafiek van Dynostar bij Celltemp uiteraard :) )

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan