Hier afgelopen maandag terug geweest naar celtemp voor een run.
Dit omdat de uitslag bij vagtechniek teleurstellend was aangezien die gechipt was op 222pk en 368nm daar haalde ik 212pk en 343nm. Bij celtemp stond die ervan re kijken hij zei en superflow bank geeft vaak hogere waarde dan onze dynostar. Dus meting gedaan en kwam tot 205pk en 340nm. Toen gaan kijken aangezien er inmiddels ook een 3" downpipe onder zat met 200cells racekat.
Na de tuning had ik de n75 klep vevangen ivm hobbelige uitdraai hij adviseerde wel de J kleo te nemen ivm dat die beter om kan gaan met de drukwisselingen.
Dus verder gekeken forge bov 5 kliks dicht gedraaid en de benzindrukregelaar vervangen voor 1 van 4 bar.
Meting gedaan en 228pk en 379nm das betere koek.
Alleen binnenkort nog even de injector ringen vervangen beginnen te zweten.
Hier de uitdraai before en after
Dus ik ben weer happy kijken naar volgende upgrade of uitlaat van midden naar achter of een fmic.