Sowieso Gunmetal :)
Antera Donateur 2 apr 2014 #182 Ik vind de Monaco versie het mooiste. Heb deze namelijk onder een RS zien zitten ( wel de BBS motorsport versie maar is replica) en zijn echt super
Ik vind de Monaco versie het mooiste. Heb deze namelijk onder een RS zien zitten ( wel de BBS motorsport versie maar is replica) en zijn echt super
Frenk21 Forumguru 2 apr 2014 #186 Ik heb er Fondmetals onder gezet. zie foto's bij Metal Grey. helaas moest ik bij 17"blijven ivm de meerprijs van de LM
Ik heb er Fondmetals onder gezet. zie foto's bij Metal Grey. helaas moest ik bij 17"blijven ivm de meerprijs van de LM
0 030 Forumguru 2 apr 2014 #187 vRS zei: 19" Sportec Mono 10 Klik om te vergroten... Je bent me net voor. Tijdloze en zeldzame velg.
vRS Actief lid 2 apr 2014 #188 Mooi hè, heb ze zelf gehad onder een Seat Leon Cupra, af en toe nog nachtmerries van stoeprandjes...
0 030 Forumguru 2 apr 2014 #189 Enige nadeel, je moet er redelijke knijpers achter hebben hangen daar het een nogal open velg is.
vw125 Forumguru 2 apr 2014 #190 Zijn er hier personen die met fotoshop overweg kunnen en mss de velgen eens kunnen shoppen onder de auto aub?
Zijn er hier personen die met fotoshop overweg kunnen en mss de velgen eens kunnen shoppen onder de auto aub?
micky Forumguru 2 apr 2014 #193 Frenk21 zei: Ik heb er Fondmetals onder gezet. zie foto's bij Metal Grey. helaas moest ik bij 17"blijven ivm de meerprijs van de LM Klik om te vergroten... Tja dat snap ik, van 17 naar 18" was bij mij een dikke €50,- per maand meer, gelukkig had ik het budget
Frenk21 zei: Ik heb er Fondmetals onder gezet. zie foto's bij Metal Grey. helaas moest ik bij 17"blijven ivm de meerprijs van de LM Klik om te vergroten... Tja dat snap ik, van 17 naar 18" was bij mij een dikke €50,- per maand meer, gelukkig had ik het budget
ertromp Forumguru 9 apr 2014 #194 En weer een Oosterbuur met prachtige 19" velgen op z'n O3. Inspiratie genoeg: Dit zijn Tomason TN10 8,5x19 ET45 velgen. Wanneer volgen de Nederlandse RS rijders met aparte velgen Laatst bewerkt: 10 apr 2014
En weer een Oosterbuur met prachtige 19" velgen op z'n O3. Inspiratie genoeg: Dit zijn Tomason TN10 8,5x19 ET45 velgen. Wanneer volgen de Nederlandse RS rijders met aparte velgen
VWim Forumguru 9 apr 2014 #198 @Antera Lid van skodacommunity.de zeker? Wij niet en zien daarom geen plaatjes.
ertromp Forumguru 10 apr 2014 #199 VWim zei: @Antera Lid van skodacommunity.de zeker? Wij niet en zien daarom geen plaatjes. Klik om te vergroten... Blijft er toch nog iets exclusiefs Tja hoe zien ze er uit?
VWim zei: @Antera Lid van skodacommunity.de zeker? Wij niet en zien daarom geen plaatjes. Klik om te vergroten... Blijft er toch nog iets exclusiefs Tja hoe zien ze er uit?
R RaceVrs Banned 10 apr 2014 #200 Icm de Tn12 vind ik persoonlijk mooier. Staat ook op skodacommunity!