Mijn probleem:
Als sinds het begin van de tijd dat ik in mijn '05 Skoda Octavia combi eleganse rij, heb ik rugpijn.
De auto heeft gewone stoelen, en er is 1 bestuurder voor mij geweest.
Continue zit ik de draaien op mijn stoel, rij daardoor veel op de cruisecontrol.
Eerste keer naar de dealer, kreeg ik het advies om veel meer rechtop en tegen het stuur aan te gaan zitten. Dit bood helaas geen soelaas.
Terug bij de dealer hebben ze de zitting vervangen. Met de mededeling dat " deze niet meer van de juiste kwaliteit was".
Nu ben ik een tijdje verder, zonder echt groot verschil.
Dit weekend met zijn 3en een autorit gemaakt van 1300KM.
Na ongeveer 2 uur krijg behoorlijke pijn in mijn onderrug, dit straalt flink uit naar mijn rechter zij-been thv mijn bekken, priecies aan de zijkant.
Verwisselen van rijder met ander postuur; exact het zelfde probleem ! Beschrijft het als een "hernia" gevoel.
3rde bestuurder, klein en gedrongen, na een tijdje rijden wederom hetzelfde. .
Herkent iemand deze problemen?
Mijn lendesteun staat op de nominatie om vervangen te worden, dealer verzekerde me dat dit geen reden kon zijn van de rugpijn, aangezien hij er goed in zit, maar soms doldraaid.
Dealer is overigens zeer coulant en deskundig, de S in hun naam staat oprecht voor SERVICE. Alleen dit is al een reden om skoda te kopen.
Maar als er geen oplossing voor wordt gevonden, ben ik zeer bang dat ik op korte termijn afscheid ga nemen van deze verder uitstekende bolide.
Dit met pijn in mijn hart, aangezien hij verder uitstekend bevalt, en ik zeer hoge kosten op mij moet nemen voor een nieuwe auto/ afkoop contract.