Kun je niet in ieder geval een week ruilen met zo'n roker? Want heb je nu al eens een langere tijd in een andere auto gereden om je eigen gestel definitief als oorzaak uit te sluiten?
Ik heb niet zo'n probleem in het rijden van een auto van een Roker, ik heb er echter wel een hekel aan als een roker in mijn auto rookt :crazy: .
Gisteren trouwens in een O2 RS van een andere collega gezeten, wat me meteen opviel was dat mijn onderrug gewoon ontspant in die stoel, ipv samentrekt.
Of ik na 3 augustus weer contact met ze wil opnemen.... Dikke@#$ 3 #@$#. Kent iemand nog een ander bedrijf?
Ben met de Octi verleden week met vakantie geweest aan de Cote d'Azur.
Alles bij mekaar heen en terug dus 2400 km, waarvan de terugrit non stop (enkel gestopt om te tanken) Een rit dus van 10,5 uur.
Ik heb nog nooit zo relax gezeten in een wagen. De stoelen zaten perfect. Ook van mijn echtgenote geen klachten...
Ik heb geen last van mn rug, maar na een ritje naar Zweden en terug hadden ik en mn bijrijder wel last van de heup. Ik rechts en hij links. Er is dus toch wat raars aan de hand met de stoelen in de O2. Ze mogen wat breder en de zitting mag wat langer wat mij betreft.
Lekker veilig, alleen stoppen voor tanken op een rit van 10,5 uur !!! Mag hopen dat je vaker hebt moeten tanken !!
Nope, één keer moeten tanken.
Maar Frankie heeft gelijk. Ik wilde hier ook niet mee stoefen of zo... Het is eigenlijk onverantwoord om zo lang aan een stuk door te rijden, maar laten we zeggen dat de omstandigheden dermate waren dat ik het maar heb gedaan.
Veel water drinken houdt je trouwens wakker...