Klinkt al vrolijkerHet gaat me erom dat Skoda heeft gezegd dat die 14% er zeker niet zou komen. Hadden ze gezegd "We weten het niet", dan was het een heel ander verhaal. Los daarvan is het natuurlijk gewoon een mooie auto.....
Het gaat me erom dat Skoda heeft gezegd dat die 14% er zeker niet zou komen. Hadden ze gezegd "We weten het niet", dan was het een heel ander verhaal. Los daarvan is het natuurlijk gewoon een mooie auto.....
Dat doet er niet toe. Wanneer TS privé een auto had moeten aanschaffen had hij een andere afweging gemaakt.Ga eens na wat privé zo'n auto moet kosten, rij je nu nog voor een koopje....
Misschien is er sprake van een misverstand. Dacht de dealer dat TS 2013 bedoelde, want dan kon hij zeggen "met zekerheid niet"...Zoals Maik het weergeeft is het mij ook verteld. Maar als de dealer zegt 'zeker niet' dan zit hij er 'zeker wel' naast en mag je imho de desbetreffende verkoper hier nog wel een keer op aanspreken.
Dat niet, hoor.Hoi, schiet me nu maar af
Of de dealer weet het gewoon niet, want er waren problemen met zowel de Golf Variant als de OC3...Gezellig dagje geweest zie ik op het forum
Als je zegt dat je 100% zeker weet dat er geen 14% komt en die komt er wel, dan zit je als dealer gewoon keihard fout en heeft TS gelijk. Als hij ook maar enig voorbehoud heeft gemaakt dan heb je totaal geen recht van spreken.
Doet er wel toe, want laat zien wat het "probleem" van TS is. Een paar tientjes meer per maand om vier jaar lang in een nieuwe auto te mogen rijden. Echt een straf.....Dat doet er niet toe. Wanneer TS privé een auto had moeten aanschaffen had hij een andere afweging gemaakt.
Het is mogelijk dat het dan geen nieuwe Octavia zou zijn geworden.
Dan zeg je dus dat je het niet weet als dealer, en niet dat je zeker weet dat hij niet komt.Ze kregen ze niet op de gewenste norm, dus kon de beste man (dealer) niet weten of er wel een kwam of niet...
Het halve forum hier gaat over bijtelling hoor!Ik vind het wat, dat geneuzel over 14% en 20%....
Precies, tijd om het over auto's te hebbenHet halve forum hier gaat over bijtelling hoor!
Je betaald wel jaren extra geld voor iets wat nooit je eigendom word en waar je vaak door je werkgever min of meer verplicht word om gebruik van te maken.Ik vind het wat, dat geneuzel over 14% en 20%. De overheid verpest de normale marktprincipes met al die gekke belastingregels ( zie Outlander die 1:13 rijdt en toch 0% heeft).
Ik heb toch altijd de indruk dat we met z'n allen betalen voor de riante secundaire arbeidsvoorwaarden van leaserijders. Om nog maar te zwijgen over de tankpassen die nu niet bepaald bewust rijgedrag bevorderen.
Ik gun het iedereen begrijp mij goed. Kortom geniet van je auto en laat dat gedoe over die bijtelling even voor wat het is.