Remakil
Forumguru
Ik zou hem er voor ophangen, zal hem leren!Dan zeg je dus dat je het niet weet als dealer, en niet dat je zeker weet dat hij niet komt.
Als klant mag je zelf ook nadenken, toch? Google is your friend...
Ik zou hem er voor ophangen, zal hem leren!Dan zeg je dus dat je het niet weet als dealer, en niet dat je zeker weet dat hij niet komt.
Verplicht gebruik van maken? Nou wat een straf! Ook voor die bijtelling op 20% kan je geen auto privé rijden. Zelfs een 500 euro kostend barrel, kost per jaar meer aan onderhoud, wegenbelasting, verzekering en brandstof, dan TS kwijt is aan zijn bijtelling...Je betaald wel jaren extra geld voor iets wat nooit je eigendom word en waar je vaak door je werkgever min of meer verplicht word om gebruik van te maken.
En ja, nu weer terug naar de auto's
Wat helaas niet kon, omdat de werkgever een standaardcontract hanteert. Daar zijn geen afwijkingen op mogelijk....E.e.a. had voorkomen kunnen worden door in het koopcontract een uitsluiting op te nemen t.b.v. de 14% auto...
Klopt... ik vind nog steeds dat je piept om niets en voor een paar tientjes meer een prachtige auto hebt met een mooie configuratie...Of jij de situatie niet, Remakil...
Precies, een GL is toch nooit zo luxe als een "gewone" uitvoering?!?!Best is het te laten rusten. Even vloeken en dan genieten van je nieuwe auto. En dan met name van de features die niet op de greenline zitten.