Skoda TSI kopen

EdK

Forumguru
Je mag toch maar 130 dus , en dat trage tov skoda zal wel loslopen
Maar goed dit past wel in het budget natuurlijk, maar ook twee citiGo's nieuw uit de doos

LT83

Forumguru
Je mag toch maar 130 dus , en dat trage tov skoda zal wel loslopen
Maar goed dit past wel in het budget natuurlijk, maar ook twee citiGo's nieuw uit de doos

Haha...ja toch lullig als een Octavia 1.8tsi met een chippie op je bumper blijft plakken (als hij al niet sneller is).
In mijn ogen is 204pk echt veel te weinig voor een Porsche. Een 280pk versie heb ik op de snelweg al een keer voorbij gereden toen hij vanaf 120km/h even volgas wilde patsen met een vriend naast hem. Je had zn gezicht moeten zien toen hij bij 180km/h naar rechts ging en ik er vrij gemakkelijk langs ging....Priceless :D
p.s. dit was natuurlijk in duitsland he ;)

EdK

Forumguru
@Luuk Thijssen tis je geraden dat het in Duitsland was, hier tollereren we dat asso gedrag niet meer hoor.
Maar goed voor Nederland is heeft deze porsche meer dan genoeg power om met de filestroom mee te komen.

LT83

Forumguru
@EdK, precies daar koop je die Porsche ook voor...:D
Jij was in ieder geval al voor die 2 citigo's gegaan beluister ik ;)

EdK

Forumguru
Ja zeker 2 CitiGo's, een voor het weekend en een voor doordeweeks uiteraard.
En mooie is dat ze dan ook nog beide op parkeerplaats voor de deur kunnen staan.......
En met een gangetje van 100 Km/pu file rijden gaat ook met die citiGo

EdK

Forumguru
Maar goed On Topic: denk dat je met 15K heel wat moois bij de dealer weg kan halen met een jonge leeftijd en weinig kilometers.
Dus ff een search doen op de skoda site tweedehands bakken met max bedrag 15K

LT83

Forumguru
1 onder en 1 met oprijplaten bovenop de carport moet kunnen, zijn lichtgewichtjes die Citigo's he. Neem aan dat je ook met de carport voor kwaliteit bent gegaan...

EdK

Forumguru
meerdere malen aan de gemeente gevraagd of ze een carport wilde plaatsen ,maar helaas willen ze er niet aan beginnen.
Dus tsja dan is het behelpen in deze !
En de garage hebben ze in de tuin gezet achter en de naam schuur gegeven

Bovenaan Onderaan