Skoda TSI kopen

MarcoO2

Forumguru
Gelukkgi past die Citigo zo ongeveer door je voor- en achterdeur en kan je die wannabeegarage dus alsnog prima bereiken :D

EdK

Forumguru
@MarcoO2 helaas ben ik niet in het bezit van zo'n riante woning als die jij blijkbaar hebt met doorrij gang.
Dus dit gaat hem niet worden in deze

jered

Lid
hahaha ja maar daar staat alleen info over de nieuwe octavia en dat is nou net wat ik niet nodig heb

dirkkroneman

Forumguru
Lol het gaat om de feiten, niet over een mening :tongue: Maar zoals Marco al aangeeft zijn er al MEERDERE topics die hierover gaan. Lijkt me dat je daar best je antwoord kan vinden ;)

jered

Lid
Mensen toch nog even een vraag vroor jullie. Welke motor type had/ heeft het minst last van het tsi probleem gehad en bij welk bouwjaar moet ik daar mee oppassen/ meer alert op zijn.

andrehj

Forumguru
Volgens mij heeft de 1.8 TSI de minste problemen. Alleen de vroege bouwjaren hebben problemen gehad met de kettingspanner, waardoor de kettingspanning te laag werd.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Ik sluit me bij @andrehj aan al zijn de 1.2TSI en 1.4TSI vanaf 2012 ook zonder problemen.
Wel zijn de 1.2TSI en 1.4TSI extreem gevoelig voor inwendige vervuiling wanneer er veel met lage toerentallen gereden wordt

Bovenaan Onderaan