dirkie996
Forumguru
Hé wakker worden, de BBQ begint
Hé wakker worden, de BBQ begint
Zelfs het placebo-effect is te tjoenen, CornéDenk dat ik ook zo’n REES SJIP ga kopen, dikke vermogenswinst te behalen lees ik
Dan heb je in elk geval ietsDenk dat ik ook zo’n REES SJIP ga kopen, dikke vermogenswinst te behalen lees ik
Ga er maar van uit dat je app niet klopt, ik denk eerder dat je 151 meter hebt afgelegd tussen 5.0 en 7.2 seconde. Op 151 meter vanuit stilstand naar 100 km/u is voor maar heel erg weinig voertuigen weggelegd.
Geeft dat een meerwaarde dan ???Hoeveel mensen onder jullie hebben al met een 200 auto's gereden?
Ja hoor, gewoon het feit dat je mij aux serieux moet nemen omdat ik perfect kan vergelijken en weet waarover ik praat, dit lijkt hier een kindertuin aan de reacties te zien. Ik zou nooit zo durven reageren op iemand zijn reactie omdat ik een opvoeding heb gehad, wat sommigen hier blijkbaar missen. Vanachter het toetsenbord voelen mensen zich vaak de man, tot je ze in real life ziet...Geeft dat een meerwaarde dan ???
Ik denk slechts een enkeling of niemand. Hier past ons slechts een stilzwijgen vervuld van nederigheid en een diep ontzag.
Is dit nu een stukje zelfkennis deze reactie ? doelend op de schuine tekst !Ik zou nooit zo durven reageren op iemand zijn reactie omdat ik een opvoeding heb gehad, wat sommigen hier blijkbaar missen. Vanachter het toetsenbord voelen mensen zich vaak de man, tot je ze in real life ziet...
Ik ben een man van woorden én daden en zal hier zeker niemand in het belachelijke trekken. Iemand vroeg me hier om mijn auto te testen, wel, ik heb dit gedaan van de moment dat ik terug de baan op kon. Iemand die graag eens samen mijn auto komt testen om te bewijzen dat ik hier niets verzin, altijd welkom vanaf juli. Momenteel ben ik professioneel gezien nog even heel druk bezig, de winkel, het lesgeven. Door mijn ziekte zijn de cijfers hier serieus achteruit gegaan. De auto moet ik ook nog even op jaarlijks onderhoud sturen, ik zit op 20000 km en ik wacht liever niet tot 30000km gezien mijn rijstijl.Is dit nu een stukje zelfkennis deze reactie ? doelend op de schuine tekst !
ik heb in mijn leven al met een 200 verschillende auto's gereden.................. Ik ben eigenlijk gestopt met tellen bij een 150 stuks
Hoeveel mensen onder jullie hebben al met een 200 auto's gereden?
Wat is de leukste auto waar je ooit mee gereden hebt? Ik weet dat ik hier wat off topic mee ga...Geen idee...ik ben ook ergens gestopt met tellen....
Leukste auto: tot nu tot mijn 2 lelijke eenden
Op mijn verlangelijst staat een (ritje in een) Mehari
Fijnste auto kwa motor: Volvo V40 1.8
Beste combi kwa looks/ruimte/wegligging: Touran 1.4 140pk
Tsja...en dan rij ik nu in een standaard Rapid.....
Nu op zich voel ik me wel geroepen om iets te organiseren, een toerrit of zo..., als Couchsurfing Ambassador (klinkt indrukwekkender dan het is) en lid van de Facebook groep Hiking in Belgium heb ik al talloze (weliswaar kleine) evenementen georganiseerd en deze zomer organiseer ik een wandelweekend in de Franse Ardennen voor een kleine groep mensen, waar nog plaats is voor enkele mensen trouwens.Ja er is af en toe een meeting, er is er pas een geweest in Belgie.
En als/wanneer een lid zich ervoor in wil spannen, komt er wellicht weer eentje in Nederland.
Maar hou dit (en eventuele andere Skoda-fora) forum in de gaten, als er iets georganiseerd wordt, vind je de gegevens hier wel ergens.