Mijn ervaring is met JDengineering (Lochem). Goede communicatie vooraf met een overzicht mbt wat het tunen van de DSG doet/verhelpt. Op de dag van de afspraak netjes ontvangen, in dit geval door
@Race Eend (die niet meer actief is, maar er nog steeds werkt) waarna Martijn de klus overnam.
In 1e instantie had ik al eerder willen laten tunen, maar door omstandigheden op hold gezet...totdat het opeens wel ging lukken.
Ik had gekozen voor een stage1 motor en stage 2 DSG en de DSG was ook mijn prio. Ik had al gelezen hier dat zoveel mensen blij waren met het gedrag vd bak na het tunen en ik merkte dat ook meteen. Sneller schakelen en niet zo bizar snel meer van de 1e naar de 2e. Ook meer merkbaar afremmen op de motor bij gas los. Bij halve kickdown ook 1 versnelling omlaag (volgens mij deed de bak voor het tunen het of niet of meteen 2 terug).
De acceleratie met, nu een 150pk 1.4 TSI (ipv 122pk) is ook wat prettiger. Niet wereldschokkend, maar dat hoef je ook niet direct te verwachten.
Goede service en zeker een aanrader. Ik denk dat als je wil laten tunen, je inderdaad bij JD,TVS of VAGtechniek het beste af bent.