Rosinfield
† In Memoriam
Tuurlijk, maar die gebruik ik eigenlijk hoogst zelden. Zo gaat het ook makkelijk. Even tot 90 en dan weer wat laten zakkenDat kun je toch ook met de flippers aan het stuur regelen.
Tuurlijk, maar die gebruik ik eigenlijk hoogst zelden. Zo gaat het ook makkelijk. Even tot 90 en dan weer wat laten zakkenDat kun je toch ook met de flippers aan het stuur regelen.
Probeer eens om bij ongeveer 80 de cruisecontrol "Set"knop in te drukken. Goeie kans dat hij dan meteen naar de 6 doorschakelt.Anders blijft hij in 5 staan
Dat heb ik natuurlijk wel geprobeerd, maar dan blijft hij gewoon in 5 staanProbeer eens om bij ongeveer 80 de cruisecontrol "Set"knop in te drukken. Goeie kans dat hij dan meteen naar de 6 doorschakelt.
De mijne doet namelijk iets vergelijkbaars met de 6e/7e versnelling.
Al vaker geschreven, simpele tuning van mijn 140pk CFFB met handbak bij Tuning Service Huizen kostte me op 20-10-2018 €250 en ik ben dik tevreden. De motor is veel soepeler onder de 1500 t/min. en sleurt er harder aan als je hem doortrekt. Hoeveel pk's en Nm de motor had en nu heb - geen idee! Maakt ook niet uit, het ging mij om een soepelere motor.het gaat om een 2.0 CR 140PK, deze zou dus makkelijk naar 180Pk moeten kunnen graag hoor ik jullie ervaringen, niet dat het aan de rechtervoet ligt..
de wijze van weergeven beïnvloed je eerste indruk.