Skoda Tuning ervaringen

Needle sweep (en andere leuke aanpassingen) kan @Antera voor je doen. Vraag hem maar eens.
Antera had ik al gespot haha, maar durf hem zowat niet te benaderen zo vaak wordt hij genoemd als de man van de aanpassingen.. die moet wel volgeboekt zitten tot aan z'n pensioen.

Maar.. er zijn altijd uitvallers, dus straks toch maar een bericht sturen. Dichterbij kan bijna niet..
 

1983jeroen

Forumguru
Mij gaat het ook vooral om het trage optrekken na stilstand en gewoon iets meer pit
Je kunt de gasrespons nog laten aanpassen door @Antera
Schijnt wel fijn te zijn. Heb er een beetje spijt van dat ik dat niet door hem heb laten doen toen hij wel diverse andere aanpassingen heeft gedaan.

Iets meer pit krijg je zeker met een stage 1 tuning.
Heb ik bij Vagtechniek laten doen, samen met de DSG aanpassing
 
En... de aanpassingen zijn gedaan. Geweldig uitgelegd door Antera wat gedaan kan worden en hoe het werkt. Overigens ook wat geleerd over de instellingen en werking van sommige knopjes die er al op zaten.

Gas aanpassing ook gedaan en alhoewel minimaal en enorm groot verschil.

Needle swap
Achterlichten standaard aan
Lane assist andere instelling
Light assist
Knipperlichten 4 knipperen precies goed
Gasreactie aangepast
Uitleg gekregen over automatisch handrem , die gaat nooit meer uit. En startstop aan of uitzetten. Stond ook vast in de handleiding, maar daar heb ik overheen gelezen.

Ik ben helemaal happy..
 

duiveltje

Forumguru
Ik woon zelf ook in de buurt.. ben voor mijn tuning naar marum gereden VVT en heb in december bij full tuning in hoorn laten doen ook tevreden.
Zijn paar grote namen... hartog tuning ook in de buurt en goed...
 
Het zal vast vaker gevraagd zijn maar wat dit allemaal met je (fabrieks)garantie?
of wachten de meeste totdat die voorbij is en gaan dan aan de tuning?
 
Bovenaan Onderaan