sitechris
Donateur
in Rotterdam staat er een O3 RS in bestelling van 55k da's een berg geld voor een Octavia zeg!
70k voor een Superb aftikken vind ik nog wel wat gekker hoor .
in Rotterdam staat er een O3 RS in bestelling van 55k da's een berg geld voor een Octavia zeg!
De Seat 1.8 TSI zit qua prijs best dicht tegen de Cupra aan. Dan zou ik persoonlijk voor de Cupra kiezen vanwege de volgende argumenten:
- 100 pk extra
- Mechanisch sperdifferentieel
- Adaptief onderstel standaard
- Betere stoelen
- Betere remmen
- Net wat meer speciale looks
- Klinkt beter.
@___JC___ mss is deze wat voor jou?
http://www.skodaforum.nl/forum/i/mini-countryman-john-cooper-works.22246/#post-377989
Niet heel gebruikelijk misschien, maar het kan toch best. Beide 3-deurs, beide 180pk, beide automaat. En misschien nog wel het belangrijkste, beide een auto waar ik best in zou willen rijden.BMW 4 serie vergelijken met een Seat Leon? ....okee....interessant.
Had vandaag een echte Skoda vs BMW.... De bestuurder druk aan het gebaren dat ik mijn raampje moest laten zakken; zegt een 50-60 jarige man tegen mij; dat is een RS he, of niet? Ja meneer, dit is inderdaad een RS. Vervolgens zegt hij; Ik was vol aan het planken achter je en kon je echt niet volgen met mijn 220pk 6 cilinder ( zal wel een 525i of 1e generatie 530d zijn geweest), respect hoor. Was wel grappig!