Skoda vs BMW

lugolux78

Forumguru
Ja het valt ook niet mee... Bij Austin Martin kreeg je gratis een Smart in de tijd, toch? Voor de dame en de boodschappen hahaha

jalex_h

Forumguru
Bijna goed, het was een verbouwde Toyota, de IQ geloof ik, waar Aston Martin-emblemen opgeplakt waren. De reden was dat daarmee de gemiddelde uitstoot van alle verkochte AM's flink daalde, wat weer goed was voor het prijsniveau in Californië.

Canon-Eye

Forumguru
Zo'n RS6 zou ik nog wel willen overwegen, maar dan toch alleen als hij - desnoods tegen meerprijs - optisch zoveel mogelijk "teruggetuned" kan worden zodat je het verschil met een gewone A6 Avant vrijwel niet meer kunt zien.
Dat zou trouwens m.m. net zo goed gelden voor een Octavia RS e.d.
Da's pas fun... (voor mij dan toch) :jaja:

Desperado

Forumguru
Ik prefereer ook zo'n Audi boven een Ferrari of welke andere sportwagen dan ook. Al was het maar omdat je met zo'n sportwagen aan alle kanten wordt uitgedaagd om even te racen en met zo'n Audi kunt racen zonder dat het eraan af te zien is.

VWim

Forumguru
Als er voldoende geld beschikbaar is dan is niet de keuze of Ferrari of Audi, maar welke Ferrari en welke Audi (of willekeurig ander merk/model)

Desperado

Forumguru
Ben ik het niet mee eens. Al zou ik miljoenen bezitten, dan zou ik toch gewoon die "simpele" Audi nemen. Al is de kans nog veel waarschijnlijker dat ik gewoon een O3 RS neem. Wel full options natuurlijk. Gewoon...omdat het kan :laugh:

lugolux78

Forumguru
Als geld geen rol speelt. Audi RS 6 voor de familie en die "toestanden" en voor de leuk erbij iets van Cabrio. Een 360 spider met Paardje er op. En voor de wekelijkse boodschappen een tweedehands Dacia? Whahaha

CDK

Forumguru
niets mis met de Lidl hoor, bij ons bakken ze zelfs overheerlijke verse (koffie)broodjes, die overigens lekkerder zijn dan bij de 'verse bakker' die 3 winkels verder zit :D en die Superbee moet toch ergens van betaald worden tenslotte :maakmegek:

lugolux78

Forumguru
Mee eens. Alleen hier geen Lidl in de buurt wel n Aldi maar die bakken geen broodjes... Trouwens

Hoe kan een topic van BMW over mini naar Ferrari over Dacia naar Lidl en Aldi komen. Volg de ŠKODA rijder (onnavolgbaar) :D:D:D

NewO3

Forumguru
Heb altijd bmw's gehad en rij nog steeds bmw in de lease nu. Maar ga eind van de zomer voor het eerst een O3 EBL 2.0 rijden. Liefde voor bmw blijft en voorkeur voor duitse auto's ook.
Trok mn neus een half jaar geleden nog op voor een skoda maar met de O3 werd alles een beetje anders. Gezinsuitbreiding en behoefde aan veeeel ruimte en veel luxe zonder toren hoge bijtelling werd doorslaggevend. Verheug me erop!

Desperado

Forumguru
Voila en weer ontopic. Het zal mij zeer benieuwen of het mee of tegen gaat vallen.
Wat voor uitvoering BMW rijd je? Beetje luxe of kaal?

NewO3

Forumguru
Nu BMW X1 Executive. Maar vrijwel zonder extra opties. Dus professional radio maar geen navi. Heb zelfs de carkit achteraf laten activeren door hercodering. En dan praat je over een auto van 38k 25 % bijtelling. Dan is bij de O3 wel beter geregeld allemaal

Gieliovd

Forumguru
Zie hier mijn afkeer voor premium merken die je belazeren. Carkit uitzetten in een auto van 38k.

Beurtje Skoda index prijs 100, Audi met dezelfde onderdelen erin index 180.

Lexus ten opzichte van Toyota doet dan nog haal- en breng service enzo. Dat geeft een premium gevoel.

Bovenaan Onderaan