Skoda vs BMW

sitechris

Donateur
Qua bumperkleven winnen de schraapdieselrijders en de Audi's het wel. Ik heb weinig bumperklevende BMW's in mijn bumper. Overigens zie ik zelden nog een snelle BMW. Bijna alle F30's zijn ook schraperts tegenwoordig. Een 328i is inmiddels al een exoot geworden.

sitechris

Donateur
Ja, de BMW 114i. Ondanks de 20% bijtelling is dit een regelrechte kneuzenauto. Ik ben overigens ook geen fan van de 316, 318's en 320's. Eigenlijk vind ik alle BMW viercilinders kneuzenautootjes ;) (sorry Veejay ha ha).

VEEJAY

Forumguru
Ik vind het wel lollig om zo nu en dan 's ochtends met de 328i op de a12 in de file te staan tussen al die shraapbakken. Alhoewel ik laatst naast een M3 stond, moest even achter de oren krabben.

No offence taken Chris denk dat jou wederhelft liever met een 328 op vakantie gaat :). Hoewel ik een auto die zoveel uitlaatherrie maakt dat je de hele rit je vrouw niet kan horen ook wel kan waarderen. Haha

lugolux78

Forumguru
Lekker alles over een kam scheren, gaan we weer.
(Ken nog iemand in Den Haag die dat ook met regelmaat doet, dat terzijde)

Ik reed Audi maar was zeker geen bumperklever of wat dan ook rechts in-haler of wat anders
Gewoon normaal rijden. Ach maar goed dat ik straks een nette burger ben omdat ik van merk wissel.
Het is niet het merk dat bepaald hoe je rijdt maar de bestuurder.

#kortzichtig

sitechris

Donateur
Ik vind het wel lollig om zo nu en dan 's ochtends met de 328i op de a12 in de file te staan tussen al die shraapbakken. Alhoewel ik laatst naast een M3 stond, moest even achter de oren krabben.

No offence taken Chris denk dat jou wederhelft liever met een 328 op vakantie gaat :). Hoewel ik een auto die zoveel uitlaatherrie maakt dat je de hele rit je vrouw niet kan horen ook wel kan waarderen. Haha

Ha ha, daar heb je helemaal gelijk. Ik moet de creditcard maar meenemen om het af te kopen ;)

lugolux78

Forumguru
Top 10 meest gefrustreerde automerken-rijders van UK in 2013

10. Mercedes
9. Volkswagen
8. Range Rover
7. Vauxhall (aka Opel)
6. Vrachtwagens
5. Land Rover
4. Ford
3. Audi
2. Witte busjes --> Desperado en dat soort mensen :deuk:
1. BMW

lugolux78

Forumguru
Trouwens ik zou ook gefrustreerd zijn als BMW rijden.
Je wilt toch niet in zo'n lelijke auto's gezien worden...

lugolux78

Forumguru
Ja anders zou jouw nickname ook Desperate (Housewife zijn) :)
hahaha

Maar ff back on topic.
BMW rijders komen dus slecht uit verf in zowel UK als ook NL

Bovenaan Onderaan