Skoda vs BMW

lugolux78

Forumguru
Er is ergens op YouTube een film van een Volvo the zien die dik over 300kmh gaat. Een ombouw van een standaard auto... Gaaf om the zien

lugolux78

Forumguru
Over binnen verlichting en dashboard gesproken. De Benz A die ik nu rij is wel erg vet in het donker. Kijken of ik wat foto's kan maken

___JC___

Forumguru
Ik ben zeker benieuwd Chris, ook wat voor een uitvoering het is. Ik mag de 19e pas, 3 deurs DSG bij PON. Een pers auto dus ik moest tussen alle journalisten door schijnbaar.

sitechris

Donateur
Je bedoelt met uitvoering neem ik aan vooral of het een handbak of DSG is? Voor de rest heb je niet zoveel smaken, een Performance pakket is later dit jaar pas leverbaar. Ik ga er vanuit dat de 3 en 5 deurs identiek rijden.

NewO3

Forumguru
ImageUploadedByTapatalk1399131065.091408.jpg

Eind van de zomer mijn X1 inleveren en dan begint het O3 EBL 2.0 TDI combi avontuur.
Heel veel luxe en ruimte. Vooral dat laatste is echt noodzakelijk, zie foto. Achterklep kan net dicht. En dat is maar 1 nachtje logeren.
Heb ook extra dakkoffer bij besteld.
Verheug me ook op alle luxe die ik in mijn 39k X1 niet gewend ben. En ga van benzine naar diesel, heb diesel ook wel beetje gemist.
Maar verder niets negatiefs over BMW. Blijf van BMW houden maar kies nu even voor voor luxe en veel ruimte voor een vergelijkbaar bedrag.

sitechris

Donateur
Een 520d met 190 pk diesel is niet verkeerd. Een 518d met 150 pk is gewoon een strafexpeditie.

Ik zou JC overigens nog steeds de Cupra aanbevelen. Waarom moeilijk doen als het ook snel kan.

• Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
Blijft jammer (voor Seat) dat er geen Columbus navi in kan. Die Amundsen blijft toch een beetje "net niet" in zo'n mooi uitgevoerde auto.

Bovenaan Onderaan