Skoda vs BMW

VEEJAY

Forumguru
Is er geen mogelijkheid je leasebedrag uit te keren en dan de auto te kopen die je echt zou willen? Of maak je daarvoor teveel kilometers?

___JC___

Forumguru
Nah ik heb weleens zitten rekenen inderdaad. Maar voor de 30.000km die ik jaarlijks met de auto rij is een nieuwe auto zonder zorgen toch wel echt luxe! Heb al twee fun auto's he...

Fean

Forumguru
een nieuwe auto voelt inderdaad heel prettig aan. Als het lease is maak je je helemaal geen zorgen.

Een nieuwe auto kan wel verschillen qua betrouwbaarheid, het is echt voor het eerst dat ik de eerste 22dkm geen problemen heb gehad, hulde voor Skoda! Ik sta eigenlijk perplex, maargoed ik heb voor het eerst een poedeltje onder de motorkap.. misschien telt dat ook mee.

sitechris

Donateur
Holy cows, vandaag zag ik een gloednieuwe lichtblauwe Astra OPC staan. Blijft toch een geweldige looker om te zien zeg. En voor JC prettig dat de OPC minder Spartaans is. Jammer dat hij te krap is volgens JC voor hemzelf, want qua presence overstijgt deze auto alle concurrentie met 2 vingers in de neus. Wat een dik ding is dat zeg!

• Leuk
Waarderingen: CDK

___JC___

Forumguru
Ik vind het inderdaad ook een schitterend ding om te zien maarrrr.. In de opties echt wel een stuk duurder dan een vergelijkbare Leon of zelfs Golf. Je zit zo rond de EUR 47.000. En van Astra's waar ik in gezeten heb vind ik het interieur echt te goedkoop aandoen. Verder ben ik geen Opel-man. Maar goed ik kan eens kijken. Ik denk alleen dat heel weinig dealers m hebben staan in de showroom.

___JC___

Forumguru
So de knetters! Die Astra is standaard bijna EUR 300 per maand duurder dan een Leon Cupra...nee dank u!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Leuke zaken op die Astma, maar ik vind het het toch net niet. Het ziet er allemaal wat te ingeknepen uit. Net of ze hem in een pers hebben gestopt. En een Astma......nee, dat nooit.

sitechris

Donateur
Dashboard is niet mijn ding, stoelen zien er daarentegen tip top uit.

Dashboard ziet er in het donker wel indrukwekkend uit (ik heb wel een keer in de gewone Astra gereden). Omdat er zoveel knopjes zijn (bediening is dus ruk) heb je ook heel veel lichtjes. En dat heeft in het donker wel wat. En in het donker heb je in interieur nog wat extra lichtelementen (onder de versnellingspook, portieren etc) die wat extra sfeer geven.

Bovenaan Onderaan