Maar wel mooi het blauw-wit geblokte van Bayern op de motorkapGisteren een fiets voor mijn zoontje gekocht (6 jaar). Sta je dan met je te kleine kofferbak en achterbank dat niet naar voren kan.
Gisteren een fiets voor mijn zoontje gekocht (6 jaar). Sta je dan met je te kleine kofferbak en achterbank dat niet naar voren kan.
Tis een tweedehansje anders had ik die optie er natuurlijk bijgenomen. Evenals de optie voor het uitschakelen van de Passagier Airbag ivm kinderstoeltje... Maar ja de oude heer (volgens de dealer) die hiervoor eigenaar was had hier natuurlijk geen behoefte aan.
@sitechris moeders de vrouw zat inderdaad rustig een boekje te lezen terwijl ik 240 ging (terugweg in 1 ruk van Swiss naar NL niemand klagen, ook de kleine niet). Vroeger mopperde ze dat ik even rustig moet doen iedere keer als ik met de Skoda boven de 200 kwam. Tis net een vliegtuig die bimmer.
De kleine wordt groot en papa mag nu ook weer speelgoed voor zichzelf
Dat gaat nooit lukken in de leaseNeem dan een 330d, met een 320d ga je de 240/250 net niet halen. En de 330d is een zescilinder diesel, rijdt voortreffelijk.