Skoda vs BMW

sitechris

Donateur
Gisteren een fiets voor mijn zoontje gekocht (6 jaar). Sta je dan met je te kleine kofferbak en achterbank dat niet naar voren kan.

Lol, neerklapbare achterbank is een optie toch? :tongue:

Aan de andere kant, hoe vaak gebruik je die functie nu eigenlijk. Na 6 maanden kom je er pas achter. Belangrijker is dat je auto bij 240+ nog als een blok op de weg ligt :)

CDK

Forumguru
@VEEJAY ik stond ook met m'n oren te klapperen hoor toen ik hoorde dat het een optie van zo'n €1500,- was op een 5 serie :deuk: zo gaat dat bij overstappen nu eenmaal, bij de 1 krijg je wat en bij de ander laat je wat :D

VEEJAY

Forumguru
Tis een tweedehansje anders had ik die optie er natuurlijk bijgenomen. Evenals de optie voor het uitschakelen van de Passagier Airbag ivm kinderstoeltje... Maar ja de oude heer (volgens de dealer) die hiervoor eigenaar was had hier natuurlijk geen behoefte aan.

@sitechris moeders de vrouw zat inderdaad rustig een boekje te lezen terwijl ik 240 ging (terugweg in 1 ruk van Swiss naar NL niemand klagen, ook de kleine niet). Vroeger mopperde ze dat ik even rustig moet doen iedere keer als ik met de Skoda boven de 200 kwam. Tis net een vliegtuig die bimmer.

De kleine wordt groot en papa mag nu ook weer speelgoed voor zichzelf :)

Bijlagen

• 20140801_131704.jpg
    20140801_131704.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
Thanks, offtopic: mijn vrouw heeft recent een samsung galaxy S5. Schitterende foto's maakt ie! (Hint naar Chris)

TL@

Forumguru
Tis een tweedehansje anders had ik die optie er natuurlijk bijgenomen. Evenals de optie voor het uitschakelen van de Passagier Airbag ivm kinderstoeltje... Maar ja de oude heer (volgens de dealer) die hiervoor eigenaar was had hier natuurlijk geen behoefte aan.

@sitechris moeders de vrouw zat inderdaad rustig een boekje te lezen terwijl ik 240 ging (terugweg in 1 ruk van Swiss naar NL niemand klagen, ook de kleine niet). Vroeger mopperde ze dat ik even rustig moet doen iedere keer als ik met de Skoda boven de 200 kwam. Tis net een vliegtuig die bimmer.

De kleine wordt groot en papa mag nu ook weer speelgoed voor zichzelf :)

Toch leuk speelgoed. Zo iets moet ik toch ook ooit nog eens hebben, een 320d Touring zie ik wel zitten :-)

sitechris

Donateur
Neem dan een 330d, met een 320d ga je de 240/250 net niet halen. En de 330d is een zescilinder diesel, rijdt voortreffelijk.

stillekracht

Nieuw lid
Ik heb een tijd een 330d gereden. Past niet echt bij mij, maar het rijdt wel formidabel. Ben uiteindelijk blijer met mijn SuperBee, maar dat is niet vergelijkbaar. SuperBee is een limo en met de 330d kan je haaks door de bocht en stoot je je kop als je over een hobbel gaat.

TL@

Forumguru
Neem dan een 330d, met een 320d ga je de 240/250 net niet halen. En de 330d is een zescilinder diesel, rijdt voortreffelijk.
Dat gaat nooit lukken in de lease :nono:

Mijn broer heeft een 640d, dat is pas een auto :jaja: (wel niet zo betrouwbaar :bloos:)

___JC___

Forumguru
Nope, hij staat bij van Poelgeest in Noordwijk. Veel plezier met je dagje, ik ben erg benieuwd hoe de bandjes erbij staan na zo een dag. Zou het zelf ook graag een keer doen, maar ja leaseauto he..

• Leuk
Waarderingen: CDK

VEEJAY

Forumguru
Bandjes zijn al versleten achter vandaar ;)

Ik kan gelukkig mijn skoda winterbandenset inruilen voor 2 bandjes, niemand hier wilde die set overnemen.

**newsflash** onze forumstig Sitechris loopt hier rond bmw's te checken.LOL

Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
Dagje vrij doet wonderen ;). Mooie Z4 gespot. Heb hele serieuze interesse. Zaterdag proefrijden en mogelijk krabbelen. Optie 2 is een Cupra.

ps...@VEEJAY was gezellig vandaag :). It's a small world blijkt maar weer ;)

Bovenaan Onderaan