Ik wel.Ik zit er niet op te wachten
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. (de meeste mensen vinden dat hun buren dat moeten)Sorry voor de sarcastische toon maar wordt nu eens wakker mensen , het probleem met het verkloten van de aarde gaat verder dan je voordeur.
Je hebt gelijk, in de zin van hoe er mee omgegaan wordt. Potentieel is dit enorm schadelijk, dat zien we nu helaas, maar op zich is deze vorm van energie schoon. Je moet er dus wel goed mee omgaan. Hier is bij de bouw al veel te veel risico genomen en daarna fout op fout gestapeld. Dat moest wel mis gaan. Maar goed, intussen zitten we er mee, het kwaad is al geschied, dat ben ik dus met je eens. Hadden we beter kolen kunnen blijven verbranden, of in de kou en in het donker zitten natuurlijk.
We hebben het over elektrische auto's. Volledig elektrisch. Overigens is dit ook omdat meneer gewoon (net als al die andere nep-hybride-leaserijders) dat ding nooit aan de lader hangt....volkomen terecht dat de subsidie op de bijtelling hiervan wordt opgeheven. Typisch weer zo'n geval waarin de goed bedoelde maatregelen verneukt worden door de mensen die vervolgens klagen dat die maatregelen afgeschaft worden...