Geen ervaring mee, qua slingeren en bijsturen - voor dat merk voel ik me nog lang niet oud genoeg...vaak in 1 zin met het merk Mercedes
Zo is het. Door de trekkracht van de voorwielen, die de auto vooruit trekken, trekken deze aangedreven voorwielen zichzelf iets in toespoor tijdens het trekken / rijden. Daarom worden ze iets in uitspoor uitgelijnd, om dit effect tijdens het rijden te compenseren.Voorwiel aangedreven auto's hebben juist iets uitspoor!
Straight line running? Was'da?
Goed he! Ik heb de bekr bij mijn Fabia op 'Sport' (dacht ik dan toch, iig 2 stappen zwaarder dan standaard) laten zetten, stuurt een stuk beter. Ik heb het idee iets meer te voelen. En de stuurbekrachtiging pomp bespaar je ook weer een beetje werk (en dus misschien wel levensduur)Gisteravond stuurbekrachtiging op dynamic laten zetten
Weet iemand hoe het zit met de garantie als je dingen via vcds laat veranderen? Ik denk ook aan de stuurbekrachtiging en de parkeerstand voor de re spiegel enz enzGisteravond stuurbekrachtiging op dynamic laten zetten door Antera. Rechtuit op snelweg stuk beter! Even wennen weer met een snelle rotonde nemen. Eerst met 1 pink, nu met 1 hand sturen...
Stiekem wel beter. Je bestuurt nu weer echt een auto!
Straight line running? Was'da?
Weet iemand hoe het zit met de garantie als je dingen via vcds laat veranderen? Ik denk ook aan de stuurbekrachtiging en de parkeerstand voor de re spiegel enz enz
Wat het precies is weet ik niet. Maar bij wijze van test heeft het bij mij uitgestaan en mijn gevoel zegt(nu het weer aan staat) dat dit de meeste invloed heeft gehad op het 'bijsturen en slingeren'.