Op website van Skoda wordt over verschillende versie gesproken, welke over the air aangeboden worden
Met de Škoda over-the-air updates zorg je ervoor dat jouw Škoda is voorzien van de nieuwste software.
www.skoda.nl
ME3.0.3
Deze update brengt kleine optimalisaties met zich mee, zoals de update van de software voor de aandrijfmotorbesturingsmodule voor auto's geproduceerd met softwareversie ME3.0. De installatie van deze update is een voorwaarde voor verdere Over-the-Air-updates (bijv. ME3.0.7*)
ME3.0.7
Deze update brengt kleine optimalisaties met zich mee, zoals een software-update van de besturingseenheid en uitgebreide diagnostiek van hoogspanningsbatterijen, waardoor een snellere herkenning van een verhoogde zelfontlading van de batterij mogelijk wordt. De update is bedoeld voor auto's geproduceerd met softwareversie ME3.0 of geüpdatet naar ME3.0 tijdens de servicecampagne.
ME3.1b
Deze update brengt kleine optimalisaties met zich mee, zoals uitgebreide diagnostiek van hoogspanningsbatterijen, waardoor snellere herkenning van verhoogde zelfontlading van batterijcellen mogelijk wordt. De update is bedoeld voor auto's geproduceerd met softwareversie ME3.1
ME3.2b
Deze update brengt kleine optimalisaties met zich mee, zoals uitgebreide diagnostiek van hoogspanningsbatterijen, waardoor snellere herkenning van verhoogde zelfontlading van batterijcellen mogelijk wordt. De update is bedoeld voor auto's geproduceerd met softwareversie ME3.2
*De softwareversie die in de auto wordt weergegeven, kan afwijken van de hier vermelde versie. De gedetailleerde reikwijdte van de update is te vinden in de release notes in de auto.
**Updates worden in golven uitgerold; daarom zijn de uitroldata indicatief. Dit kan verschillen vanwege landspecifieke kenmerken.
Heeft iemand deze al ontvangen?
Bij mij is het nog steeds 3.0