Ik heb de update laatst laten installeren, hierbij nam mijn geselecteerde lokale dealer van der Heide contact met mij op. Als het goed is moet dit bij iedereen gebeuren, als dit niet zo is kun je altijd zelf contact opnemen met je dealer.Heeft iemand deze update al? En hoe kom je er aan? Mijn SKoda garage zit alleen maar in terugroep actie overzicht te kijken.... en dus niets ziet.
6-8 weken? Want? Is reparatie zo moeilijk? Geen mensen? Geen spullen?Mijn auto moet 6-8 weken bij garage blijven en ze hebben meer auto’s met zelfde probleem…
Nee, wachten op OTA update. Vorig week wel 55 min update gehad. Maar nog geen 3.2Had jij al wel de 3.2 OTA update gedaan @Tipu?
Probleem is dat er heel veel auto met storingen zijn gekomen. Ze hebben te weinig mensen inderdaad. Voor zulke reparaties zijn twee ervaren en opgeleide monteurs nodig ivm risico op elektrische schokken…6-8 weken? Want? Is reparatie zo moeilijk? Geen mensen? Geen spullen?
En in de tussentijd?
Van 3.0 naar 3.2 kan niet via dealer.Ik heb de update laatst laten installeren, hierbij nam mijn geselecteerde lokale dealer van der Heide contact met mij op. Als het goed is moet dit bij iedereen gebeuren, als dit niet zo is kun je altijd zelf contact opnemen met je dealer.