Japanese Power
Donateur
Aangepast. Thxs voor de scherpte @Canon-Eye
Nee, daar heeft de dealer de ID.3 een dag voor gehad.Aha, duidelijk. Komt die update over the air?
I know. Dat is ook precies het probleem. De auto gaat uit terwijl ik dat niet wil. Als ik weg rijd snel ik eerst de driving mode in op individual (dat onthoudt de BC niet), dan de lane assist, dan de carplay (draadloos), de BC achter het stuur etc. Zodra ik dan even uitstap om de kids eruit te laten ofzo gaat de boel uit en kan ik weer opnieuw beginnen met instellen zodra ik instap. Ik zie daar het voordeel niet van in eerlijk gezegd...Het leuke is dat je in de Enyaq de hele start/stop knop niet nodig hebt. Instappen, rem intrappen en in D zetten, rijden maar.
Andersom net zo. Parkeren, deur openen en rem loslaten.
Yes, dan ook.... Zelfs als ik mijn kont van het zitvlak haal en de auto in P heb staan....Ook als je de sleutel in de auto laat liggen?
Nu rijd ik zelf geen Enyaq, maar ik weet dat een ID.3 en een Cupra Born hetzelfde hebben;I know. Dat is ook precies het probleem. De auto gaat uit terwijl ik dat niet wil. Als ik weg rijd snel ik eerst de driving mode in op individual (dat onthoudt de BC niet), dan de lane assist, dan de carplay (draadloos), de BC achter het stuur etc. Zodra ik dan even uitstap om de kids eruit te laten ofzo gaat de boel uit en kan ik weer opnieuw beginnen met instellen zodra ik instap. Ik zie daar het voordeel niet van in eerlijk gezegd...
Dat is goed nieuws! Hoe lang duurde de update?Vanochtend kreeg ik de 3.2 update OTA binnen op mijn Enyaq. Benieuwd of ik er nog wat van ga merken