Specificaties Octavia 3 14% ?

Henk66

Actief lid
Lees net dat de combi en de hb ook in 2014 leverbaar is met 14%, maar volgens mij is de prijs voor de hb hetzelfde. Zie ook site skoda.nl

sluwesjors

Actief lid
Sja dat is inderdaad wel kut, was zeker de combi geworden als deze in 14% leverbaar was geweest.
Maar ach een been eraf is erger :pardon:

• Leuk
Waarderingen: svdm

sluwesjors

Actief lid
Jammer dat er nog steeds geen foto's te vinden zijn over de greenline businessline.
Ook de tweet van svdm heeft helaas niet geholpen.

Aangezien de eerste begin deze week bij de dealer stond zullen de eerste komende week wel rondrijden verwacht ik zo.

Cassie

Nieuw lid
Skoda Amsterdam gaf mij gisteren per e-mail aan dat "De eerste Greenline's verwachten wij over ongeveer 2 weken."

svdm

Senior Member
De vraag is echter dan of dit er eentje is die liever in de showroom staat dan op de weg rijdt. Vaag dat Kreijne er verder niets meer over heeft gemeld en inderdaad ook niet heeft gereageerd op mijn Twitter-reactie. Handig om sociale media in te zetten als de berichtgevingen alleen uit 'zenden' bestaan. NOT!

sluwesjors

Actief lid
Inderdaad svdm, one way twitter wat die gasten doen .. beetje teleurstellend.
Had graag nog wat andere foto's gezien.

Henk72

Lid
vanmiddag op het forum levertijd o3 gemeld dat mijn skoda greenline binnen is bij de dealer. Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen.

• Leuk
Waarderingen: svdm

svdm

Senior Member
Ik had het natuurlijk al gelezen! ;) Dan ben je vást een van de eerste forumleden met een O3 GL BL straks. Ik zie de foto's wel verschijnen van exterieur en interieur volgend weekend!

Henk72

Lid
Kan ik eindelijk eens kijken wat er nu allemaal op de auto zit aan specificaties. Want ik heb toch wel een paar vraagtekens, zoals middenarmsteun achter aanwezig , kwaliteit vd 8 speakers

Henk66

Actief lid
Kan ik eindelijk eens kijken wat er nu allemaal op de auto zit aan specificaties. Want ik heb toch wel een paar vraagtekens, zoals middenarmsteun achter aanwezig , kwaliteit vd 8 speakers
Volgens mij valt het geluid wel een beetje tegen, want ik heb op internet gezocht en het vermogen van de speakers was in totaal beperkt. Namelijk 4 x 20 watt

Bovenaan Onderaan