Ilias en Velorum lijken inderdaad op elkaar.., maar vind Velorum persoonlijk net wat mooier. Misschien kan ik het nog op een klein akkoordje gooien met de dealer (bijv. een of twee extra bijbestelde accessoires gratis?).
Maar ergens is het wel vreemd natuurlijk: heb onlangs een dure bank gekocht met speciaal en persoonlijk uitgekozen poten. Als ik na 3 maanden wachten (zolang was de levertijd.., ben dus wel wat wachttijd gewend) dan opeens andere poten onder mijn bank zou hebben, zou dat toch op een of andere manier opgelost moeten worden, nietwaar? Ik zou in ieder geval tijdig en persoonlijk op de hoogte gesteld moeten worden om daarna te bespreken hoe-en-wat.
Ben de moeilijkste niet, het is ik allemaal niet héél schokkend, maar wederom een communicatiepuntje vanuit de importeur naar de dealer (en vervolgens naar de koper) dat extra aandacht verdient. Bovendien krijg je dus niet waarvoor je getekend hebt. De koopovereenkomst kwam immers tot stand na het zetten van de handtekening en op dat moment heb je een verbintenis met elkaar: partij A levert datgene wat afgesproken is (op papier staat) en partij B betaalt na controle en ontvangst van datgene wat afgesproken is.
Ach, waarschijnlijk sta ik als een klein kind te glunderen als het doek van de auto af gaat.., dus wat zit ik nou te jammeren?!
Het zou pas écht een issue zijn als er plastic wieldoppen op zouden zitten bij aflevering!