Torica
Lid
Helaas heb je het juistHeb ik het juist; Is adaptive cruise control (acc) geen optie op de greenline?
Helaas heb je het juistHeb ik het juist; Is adaptive cruise control (acc) geen optie op de greenline?
Nee ik hem heb accHeb ik het juist; Is adaptive cruise control (acc) geen optie op de greenline?
Ten eerste excuses voor de verlate reactie op het Twitter account.
Er werd gewacht tot er weer een Greenline binnen kwam zodat er gelijk meerdere foto's gemaakt konden worden:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.695612547115691.1073741851.207531682590449&type=3
Het interieur materiaal is gelijk aan dat van de Ambition (Businesslineline) alleen staat er nu 'Greenline' op de versnellingspook:
In het foto album vinden jullie ook de Greenline in meerdere kleuren uitgevoerd.
Minimaal, maar toch!Zie ik nu dat de Greenlines ook een spoilertje hebben? Nice!
:-)Minimaal, maar toch!
Dat laatste denk ik, stond niet in de optielijst, ook niet die van 2014Zie ik nou dat de subwoofer die bij het canton systeem wordt geleverd ook aanwezig is bij de GL? Of is dat weer zo'n mooie persfoto?
Daar was ik al bang voor. Mijn dealer vertelde mij destijds dat de GL BL gebaseerd zou worden op de ABL. Daar zit dacht ik standaard het Canton systeem in dus ik had een klein beetje hoop.
Haha, ik kan niet wachten. Vooral omdat ik mijn huidige auto zo beu benheej bonyuri .. kriebelt het al ?