Specificaties Octavia 3 14% ?

svdm

Senior Member
@raymondv, past toch goed bij je 18" velgen? ;)

Had wel verwacht dat dat spoilertje erop zou komen i.v.m. de aërodynamica van de Greenline.

Maar wat nu? Is er een weg terug? Of net alsof doen dat-ie er niet op zit (weg denken), of er heel hard aan trekken in de hoop dat-ie eraf gaat. En vervolgens voor zo'n 300 euro verkopen.

Dobbelsteentjes aan de binnenspiegel hangen is ook een optie... Maakt 'm helemaal af!

Laatst bewerkt:

sluwesjors

Actief lid
Mwoa wind het wel mooi dat spoilertje, heel erg opvallen doet het niet.
ICM het verlaagde onderstel ziet deze variant er net iets sportiever uit dan de normale o3's.

Ik ben tevreden.

raymondv

Actief lid
Tja de 1 vindt het mooi en betaald 300 euro voor een plakstripje ... De ander vindt het niks.. Ieder zijn ding ;)

Oogje

Senior Member
Mwoa wind het wel mooi dat spoilertje, heel erg opvallen doet het niet.
ICM het verlaagde onderstel ziet deze variant er net iets sportiever uit dan de normale o3's.

Ik ben tevreden.
Lol, tot je bij een verkeerslicht naast een gewone O3 staat met een 2.0 TDI, een 2.0 GTD of een 1.4/1.8 TSI

sluwesjors

Actief lid
Ja en dan ?
Als ik de auto er sportiever uit vind zien betekend dat niet dat ik denk dat de auto 50 PK meer heeft omdat hier nu een spoilertje opzit.

Dat wegspollen bij het stoplicht is leuk voor jochies met veertjes op de balzak, die tijd heb ik gehad.
Jij lekker spollen 3x per jaar tegen een 18 jarige kwajongen met een golfje GTI, ik iedere maand een minimaal bedrag betalen voor een gloednieuwe Octavia.

Ieder z'n ding.

Oogje

Senior Member
Jij doet aannames (over mijn verkeerslicht rijgedrag), ik deed aannames, over het bijpassende rijgedrag van mensen die een auto met een ecomotortje een verlaagd / sportief uiterlijk op hun auto nemen (zoals de meerderheid van de V40 rijders) ... Beiden zitten we er kennelijk naast ;)

sluwesjors

Actief lid
Nee hoor, ben uiterst vrolijk altijd op de vrijdag.:tegek:
Maar een forum is toch bedoeld om je mening te geven of heb ik het nu mis?

sluwesjors

Actief lid
@Oogje:

Dat spoilertje zit er ineens op he, wist niemand van te voren en is ook niet zonder te leveren.
Om zo'n ding nou als optie te nemen met een 1.6 tdi diesel zie ik ook niet echt zitten maar nu het erop zit "lijkt" hij gewoon wat sportiever.

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
Ten eerste excuses voor de verlate reactie op het Twitter account.
Er werd gewacht tot er weer een Greenline binnen kwam zodat er gelijk meerdere foto's gemaakt konden worden:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.695612547115691.1073741851.207531682590449&type=3

Het interieur materiaal is gelijk aan dat van de Ambition (Businesslineline) alleen staat er nu 'Greenline' op de versnellingspook:
1471162_700479269962352_1810576157_n.jpg

In het foto album vinden jullie ook de Greenline in meerdere kleuren uitgevoerd.

Hey nice! Bedankt voor de foto's, eindelijk het werkelijk eindresultaat! Heb je er wat meer van het interieur? Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar het veelbesproken stuur!

Vind de auto ondanks het sportonderstel erguh hoog op zn pootjes staan, jammer. Heeft iedereen voor een spoiler gekozen ofzo, of is deze standaard op de greenline?

En zo te zien krijgt niemand de Velorums... Nu hoef ik me in ieder geval geen zorgen meer te maken welke het mooiste zou zijn en ik het liefst er onder zou willen hebben. Noodgedwongen is de keuze nu al gemaakt en moet ik het er gewoon mee doen.

Laatst bewerkt:

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
Is het stuur nog afhankelijk van opties? Of ongeacht volhangen altijd 4-spaak?

Voor de Greenline, altijd 4-spaaks. Het is toch een fout in de prijslijst, maar ik had nog een stille hoop. De standaard spoiler op de achterklep was ook een onverwachte verrassing. Maar helaas, met het stuur mag het niet zo zijn. Deze blijft exclusief voor het dynamic-pakket voor de overige O3-modellen m.u.v. de Greenlines. Overigens is het stuur wel als opties/accessoire (5E0 064 241B CWE) te kiezen. De prijs is nog steeds niet bekend. Ik verwacht ook niet dat het niet in verhouding zal staan met de totaalprijs van het dymanic-pakket.

wigerm

Lid
Voor de Greenline, altijd 4-spaaks. Het is toch een fout in de prijslijst, maar ik had nog een stille hoop. De standaard spoiler op de achterklep was ook een onverwachte verrassing. Maar helaas, met het stuur mag het niet zo zijn. Deze blijft exclusief voor het dynamic-pakket voor de overige O3-modellen m.u.v. de Greenlines. Overigens is het stuur wel als opties/accessoire (5E0 064 241B CWE) te kiezen. De prijs is nog steeds niet bekend. Ik verwacht ook niet dat het niet in verhouding zal staan met de totaalprijs van het dymanic-pakket.

Dank je, helder verhaal. Dan maar de 4-spaak. Hoewel, als het nog bij de dealer te regelen is dat die andere erin komt... Laat ik eens gek doen. Als ie max. 300 kost, dan ga ik het proberen :)

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
Ik heb nog een stille hoop voor mn combi; dat de foto's kloppen en op de greenlines 2014 nu wel de chromen raamsierlijsten zitten, en dat er een normale dakspoiler op zit, en niet dat lelijk ding met die zwarte plastic randen.

Laatst bewerkt:

wigerm

Lid
WAT? Ook geen chromen raamomlijsting bij de GreenLines??? En dan 'betaal' je ruim 32.000 voor een auto..... :banghead:

Oogje

Senior Member
WAT? Ook geen chromen raamomlijsting bij de GreenLines??? En dan 'betaal' je ruim 32.000 voor een auto..... :banghead:
Dat is toch logisch? De greenlines zijn op de Ambitions gebaseerd. Was bekend, hoor. Er mag toch wel iets aan de Elegance business versies exclusief voorbehouden zijn?! :laugh:

Bovenaan Onderaan