Specificaties Octavia 3 14% ?

1456598_700479273295685_540131330_n.jpg

En de mijne staat er ook!! (Nu ja, hij lijkt erop!)

Volgens mij is dit de enige die op originele hoogte staat. Staat in elk geval niet zo hoog op zijn pootjes als de andere exemplaren.

Dickkreijne

Nieuw lid
@Dickkreijne :

Geweldig, thanks voor de foto's !
Mis echter nog wel steeds foto's van het interieur, kan je die ook nog een paar posten misschien?

Oja ...kan je ons ook vertellen of die octavia's op de foto nog op transportblokken staan ?

Ja, de Octavia's staan op transport blokken bij binnenkomst.

De 'Brilliant Silver' Octavia Greenline (met de chromen onderbumpersierlijst) is reeds rij-klaar gemaakt en dus ontdaan van zijn transportblokken.
De vering heeft dan alsnog een paar dagen nodig om naar de originele hoogte te zakken.

E

Ex-lid 12606

Bedankt voor je foto's. Heb jij deze zelf genomen?

Yes, ik heb ze vanmiddag gemaakt. Deze auto wordt bereden door één van de verkopers. Ik zag hem toevallig rijden en heb de dealer opgebeld of ik wat foto's kon maken. Gezien de vragen hierover leek het me leuk om die met alle wachtenden te delen.

Henk66

Actief lid
Yes, ik heb ze vanmiddag gemaakt. Deze auto wordt bereden door één van de verkopers. Ik zag hem toevallig rijden en heb de dealer opgebeld of ik wat foto's kon maken. Gezien de vragen hierover leek het me leuk om die met alle wachtenden te delen.
Zit er op de zwarte ook een spoiler? Op de foto is deze bijna niet te zien.

E

Ex-lid 12606

Zit er op de zwarte ook een spoiler? Op de foto is deze bijna niet te zien.

Op elke GBL zit een achterspoiler volgens de verkoper. Misschien gaat het met deze close-up beter.

Bijlagen

• spoiler.jpg
    spoiler.jpg
    16,4 KB · Weergaven: 72
E

Ex-lid 12606

Morgen belt 'mijn' verkoper me terug over de status (levertijd), maar tot nu toe stond de productieweek steeds op week 50, aflevering week 51/52. Volgens een collega-verkoper begonnen de auto's nu 'binnen te druppelen'. Ik hoop (!!!) dus dat -ie net iets eerder komt. Dat wachten is erg leuk, maar ik sta wel te popelen om de auto in gebruik te nemen.

Staat bij jou de levering in week 50 vast?

Henk66

Actief lid
Nee ik heb nog niks gehoord dus het zal wel uitlopen. Ik verwacht hem rond kerst! Morgen maar eens bellen naar de dealer.

E

Ex-lid 12606

Ja, dat kan geen kwaad. De dealers zouden nu zo langzamerhand wel aan wat exactere productie- en leveringsdata moeten kunnen komen, lijkt me. Morgen meld ik wel even wat mijn dealer te zeggen heeft.

Bovenaan Onderaan