Ik vind inderdaad de hoogte wel meevallen
En de mijne staat er ook!! (Nu ja, hij lijkt erop!)
Volgens mij is dit de enige die op originele hoogte staat. Staat in elk geval niet zo hoog op zijn pootjes als de andere exemplaren.
Juist ..lager dan de andere O3's ..spoilertje erop ..BAM rechts zit dat gas.
Morgen zullen de eerste interieur foto's volgen, want dan krijg ik de eerste Octavia Greenline terug van de poetser...
@Dickkreijne :
Geweldig, thanks voor de foto's !
Mis echter nog wel steeds foto's van het interieur, kan je die ook nog een paar posten misschien?
Oja ...kan je ons ook vertellen of die octavia's op de foto nog op transportblokken staan ?
Bedankt voor je foto's. Heb jij deze zelf genomen?Zie levertijd Octavia 3 voor foto's binnenkant GBL!
Bedankt voor je foto's. Heb jij deze zelf genomen?
Zit er op de zwarte ook een spoiler? Op de foto is deze bijna niet te zien.Yes, ik heb ze vanmiddag gemaakt. Deze auto wordt bereden door één van de verkopers. Ik zag hem toevallig rijden en heb de dealer opgebeld of ik wat foto's kon maken. Gezien de vragen hierover leek het me leuk om die met alle wachtenden te delen.
Zit er op de zwarte ook een spoiler? Op de foto is deze bijna niet te zien.
Duidelijk!! Wanneer wordt die van jou geleverd?Op elke GBL zit een achterspoiler volgens de verkoper. Misschien gaat het met deze close-up beter.
Op elke GBL zit een achterspoiler volgens de verkoper. Misschien gaat het met deze close-up beter.
Is wel een kadootje van 309 euro he!Als ik heel eerlijk ben vind ik het geen porum die zogenaamde 'spoiler' jammer.....