Specificaties Octavia 3 14% ?

sluwesjors

Actief lid
Over die velgen hoor je mij niet miepen.
Wanneer er complete opties uit de pakketten wegvallen word het een ander verhaal.
Dat zou ik ook zeker niet accepteren.

Daarbij heb ik vanaf het begin al het idee gehad dat het die ilias velgen zouden worden.
Heb niets anders vernomen uit de brochures/internet.

Henk66

Actief lid
Over die velgen hoor je mij niet miepen.
Wanneer er complete opties uit de pakketten wegvallen word het een ander verhaal.
Dat zou ik ook zeker niet accepteren.

Daarbij heb ik vanaf het begin al het idee gehad dat het die ilias velgen zouden worden.
Heb niets anders vernomen uit de brochures/internet.

Waarom denk je dat sluwesjors? Op de site van skoda (greenline) staat gewoon de velorum velg afgebeeld.

sluwesjors

Actief lid
Sorry, je hebt gelijk..zie het nu ook.
Snap niet hoe ik daarbij kom.

Zoveel verschil zit er niet tussen toch tussen die 2?

svdm

Senior Member
Hahaha! Ach, wie weet zitten er straks Velorum-velgen onder mijn O3 in week 50! Wie zal het zeggen?
Afgelopen weekend van de dealer in ieder geval een officiële bevestigingsmail ontvangen dat de auto in week 48 wordt geproduceerd.

serum

Forumguru
de GBL; heeft deze ook een hill-hold functie? of is deze functie standaard? En is hij uitgevoerd met de led interieurverlichting (bovenin bij de binnenverlichting en bij de voeten) als je het lichtpakket neemt icm de columbus?

Henk66

Actief lid
de GBL; heeft deze ook een hill-hold functie? of is deze functie standaard? En is hij uitgevoerd met de led interieurverlichting (bovenin bij de binnenverlichting en bij de voeten) als je het lichtpakket neemt icm de columbus?
Hill hold functie is niet standaard maar een optie op de andere uitvoeringen

Henk66

Actief lid
Ik heb door de post van serum nogmaals op de prijslijst van de octavia gekeken en concludeer dat er nu bij een telefoonpakket, dus uitvoering gl bl, er standaard een 3 Spaaks stuurwiel is??? Of is dit weer een copy paste fout van PON!

bonyuri

Actief lid
Ik heb door de post van serum nogmaals op de prijslijst van de octavia gekeken en concludeer dat er nu bij een telefoonpakket, dus uitvoering gl bl, er standaard een 3 Spaaks stuurwiel is??? Of is dit weer een copy paste fout van PON!
Laatste prijslijst bekijken.
Is veranderd...

serum

Forumguru
Ja, dit was me ook opgevallen; in de productvergelijking zelf staat weer dat er een 4 spaaks stuurwiel in zit.

De Greenline Businessline beschikt t.o.v. de Greenline extra over:
Multifunctioneel 4-spaaks lederen stuurwiel

Maar wat is de duurdere optie? 3 of 4 spaaks? en heeft het stuurwiel, naast de spaak nog andere functionaliteit?

Prijslijst waar ik het over heb is de 'Prijslijst Octavia Greenline per 1 januari 2014.pdf'

Bijlagen

• Prijslijst Octavia Greenline per 1 januari 2014.pdf
    216,3 KB · Weergaven: 15

Henk66

Actief lid
Ja, dit was me ook opgevallen; in de productvergelijking zelf staat weer dat er een 4 spaaks stuurwiel in zit.

De Greenline Businessline beschikt t.o.v. de Greenline extra over:
Multifunctioneel 4-spaaks lederen stuurwiel

Maar wat is de duurdere optie? 3 of 4 spaaks? en heeft het stuurwiel, naast de spaak nog andere functionaliteit?

Prijslijst waar ik het over heb is de 'Prijslijst Octavia Greenline per 1 januari 2014.pdf'
De 3 Spaaks is in mijn ogen wat sportiever dus beter. Ik heb het over de prijslijst van 1 november 2013, terug te vinden op de skoda website, en is gelijk aan de prijs van 1 januari 2014.( op co uitstoot na)

serum

Forumguru
ik vind persoonlijk de 3 spaaks ook fraaier. 4 spaaks oogt zo kolossaal. Geen andere functies, naast de geamputeerde spaak?

Russie

Nieuw lid
Zijn er al skodaforum leden die een datum hebben doorgekregen over de aflevering van GBL?

Ben het wachten meer dan zat!!!

Maar ook naar alle opties!

Henk72

Lid
: 337042, member: 12744"]Zijn er al skodaforum leden die een datum hebben doorgekregen over de aflevering van GBL?

Ben het wachten meer dan zat!!!

Maar ook naar alle opties![/quote]
Kijk even op het forum levertijd octavia 3. Volgens mij worden vrijdag de eerste uitgeleverd. Althans ik ben een van die geluksvogels

sluwesjors

Actief lid
Ik krijg hem zeker in week 51.
Deze week in nederland, volgende. Week naar lederinbouw en dan nog een week bij de dealer.

Bovenaan Onderaan