Het zou in BPM kunnen verschillen, en verder in uitvoering/standaard opties natuurlijk...
Weet je wat.., we stellen de vraag gewoon rechtstreeks aan SKODA_NL (via Twitter), weten we hopelijk straks allemaal hoe het zit!Het artikel van telegraaf is in ieder geval achterhaalde informatie, de HB krijgt immers in 2014 ook weer 14% bijtelling... Ik zie overigens nergens op de website van Skoda een artikel wat het artikel van Telegraaf bevestigd. Maar goed, het spreekwoord is niet voor niets: "de krant brengt de leugen in het land"
ŠKODA Nederland @Skoda_NL3u
@stephenvdm In 2014 zal de Octavia Greenline alleen leverbaar zijn in de Hatchback uitvoering Stephen ^SB
Overigens heb ik geruchten gehoord (je leest het goed: GERUCHTEN) van twee dealers (Dordrecht en Breda) dat de 2014-productie in aanschaf waarschijnlijk 500 tot 1000 euro duurder gaat worden. Tja, je moet natuurlijk wát overhebben voor 2 g/km minder en 1000 kg extra! Heb ik toch even tussen de 1200 en 2000 euro bespaard als dit gerucht straks blijkt te kloppen.
Oké, oké.., iets minder uniek dan. Overigens maakt voor mij die uitstoot natuurlijk niet uit, aangezien 14% nu ook volgend jaar 14% is/blijft. Dat trekgewicht heb ik niet nodig, had een trekhaak sowieso niet besteld. Maar eerlijk is eerlijk, het zou mooi zijn geweest als het trekgewicht ook voor de 2013-productie zou gelden.
Ach ja.., je kan niet alles hebben. 4,5 maand wachten op een auto vind ik meer dan genoeg, dat zou ik niet graag verdubbelen om een 2014-versie te kunnen rijden.
Overigens heb ik geruchten gehoord (je leest het goed: GERUCHTEN) van twee dealers (Dordrecht en Breda) dat de 2014-productie in aanschaf waarschijnlijk 500 tot 1000 euro duurder gaat worden. Tja, je moet natuurlijk wát overhebben voor 2 g/km minder en 1000 kg extra! Heb ik toch even tussen de 1200 en 2000 euro bespaard als dit gerucht straks blijkt te kloppen.
We'll see!