Specificaties Octavia 3 14% ?

Cassie

Nieuw lid
Heb een Race Blue in bestelling staan. Pas eind vorige week en moet nog bevestiging vanuit de dealer ontvangen dat ze hem inderdaad nog kunnen leveren. Heb met de LM afgesproken dat er kosteloos geannuleerd kan worden als het januari gaat worden. Ik ben benieuwd..

bonyuri

Actief lid
Maar goed, wat scheelt dat? Een week, twee weken?
Ik zat te twijfelen tussen wit of race blue, als wit sneller is kies ik die en heb ik ook nog 550 euro over voor andere opties ;)

VinnieVB

Nieuw lid
Komen er nog (lelijke) badges op de greenline 14% ? Zo ja kan ik dat nog bespreken met de dealer(net als typeplaatjes etc)

@VinnieVB : Stuur mijn dealer (Vepreda/Auto Hoogenboom) zojuist het verzoek om de auto zonder merk-/typeaanduiding en met luxe platen af te leveren. De eventuele meerprijs voor luxe platen betaal ik ze wel contant en het verwijderen van typeaanduiding verwacht ik als kosteloze service. En zo niet, dan zelf met föhn en caramelschijf aan de slag...

Cassie

Nieuw lid
Net vernomen van de dealer dat een trekhaak niet wordt geleverd op de 2013 greentech. Er komt waarschijnlijk een thule oplossing.

Op de 2014 Greentech is een trekhaak wel mogelijk (1000KG trekgewicht).

Majefloti

Forumguru
Net vernomen van de dealer dat een trekhaak niet wordt geleverd op de 2013 greentech. Er komt waarschijnlijk een thule oplossing.

Op de 2014 Greentech is een trekhaak wel mogelijk (1000KG trekgewicht).

Cassie, Je haalt Greentech en Greenline door elkaar. Graag de juiste benamingen noemen om nog meer verwarring te voorkomen.

svdm

Senior Member
De Greenline komt wel degelijk als Combi, maar niet in 2013, wel in 2014. 14% bijtelling zal-ie echter niet meekrijgen voor zakelijke rijders (althans, vooralsnog niet), maar 20% wel.

frisok

Senior Member
Kan aan mij liggen, svdm, maar een 20% Greenline combi zou dan naast de huidige 20% Greentech combi komen te staan? Is dat niet wat veel van het goede?

VWim

Forumguru
Het zou in BPM kunnen verschillen, en verder in uitvoering/standaard opties natuurlijk...

RoelF

Forumguru
Kan aan mij liggen, svdm, maar een 20% Greenline combi zou dan naast de huidige 20% Greentech combi komen te staan? Is dat niet wat veel van het goede?
Ben dan ook wel benieuwd wat het voordeel van de Greenline zal zijn.
- Versnelling meer (5 tegen 6)
- Meer pk's?
- Minder trekgewicht?
- Beperkte Greenline uitrusting?
- Geen extra bijtelling voordeel?
Hmmmm...

Bovenaan Onderaan