Start Stop systeem VRS

Dulac

Nieuw lid
IMG_3490.JPG

Ziet dat stekkertje er zo uit? Bij mij zit deze vast aan de min pool.

Ja dat is hem!
zit idd bij de min pool, excuus voor de verkeerde informatie.
Voor mij is dit een prima oplossing en in enkele seconde weer origineel te maken.
geen foutmelding in het display alleen een A met een streep er door ipv een A zonder streep.

Antera

Donateur
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f197/disable-stop-start-vcds-tweak-94276.html

Tips voor uitschakelen SS voor een Golf MK7, zal ook wel voor een O3 werken.

De manier van het veranderen van de temperatuur ga ik eens proberen. Ik heb dan wel een O2 maar misschien werkt dit daarbij ook.

Op een O2 kan dit ook niet net als de ander niet want de MK7 draait op een compleet nieuw besturingssysteem :-)

Stekkertje los op de accu zorgt ook voor een foutmelding in het systeem weet niet of je daar zo blij mee moet zijn :-)

daarnaast is Start/stop niet om te keren tot op heden alleen enkele audi's is dit mogelijk

• Leuk
Waarderingen: Caby

Spinal

Forumguru
@Antera ik heb het net geprobeerd en bij mij werkt dit idd niet (in module 19 zie ik hele andere dingen)

En het stekkertje los geeft idd een code, maar daar heb ik geen last van. Ik neem aan dat dit verder geen kwaad kan?

MarcoO2

Forumguru
Alles werkte bij mij wel.

Maar de zijspiegels of achteruit ontdooien met -7 was een ramp, het gebeurde wel maar ging veel en veel te langzaam. En toen ik het weer origineel zette werkte het weer perfect. Er zit bij mij (S3, 1/2016) echt verschil in.
Ok, grappig. Ik heb daar totaal geen last van gehad.

Antera

Donateur
ik denk niet dat de storing kwaad kan maar zodra deze bij de dealer komt voor onderhoud en lezen hem uit kan het wel eens zijn dat ze dan het onderdeel willen vervangen omdat er een storingsmelding in staat.

Bovenaan Onderaan