Ik stond gisteren te tanken, doe ik wel vaker (
), het was bij een pomp van OG en er viel me iets op.
Zie, eind december poste OG onderstaande op facebook, ze hadden een nieuw inkoopcontact afgesloten waardoor de prijs van bio-CNG naar beneden ging. Naar €1,649/kg
Maar gisteren zag ik €1,749 op de pomp staan, en toen ik even in de AutoWeek verbruiksmanager terugkeek bleek dat hij al sinds begin deze maand niet meer op €1,649 staat. Ik weet niet wat voor energiecontract die lui hebben ... maar kennelijk 1 met een looptijd van 2 maand?
Niet dat ik iets te klagen heb met de huidige pompprijs .. de vergelijking met benzine of diesel ga ik geen eens maken, maar ik zag dat PitPoint Zwolle momenteel al op €2,399/kg zit en Firezone Hessenpoort al op €2,449/kg.
Ik ben heel benieuwd of dat ook de prijzen zijn waar OG langzaamaan weer heen gaat bewegen ...
Dit weekend ging te teller trouwens over de 140.000km heen, dat betekend dat ik nu al bijna 80.000km met het beestje heb gereden sinds begin 2019. De tijd en kilometers vliegen voorbij.
Overigens is er kennelijk wel iemand geïnteresseerd in mijn Citigo .... hij/zij/het mailt me er best vaak over.