SteGo
Donateur
Zoals ik al wel eens vaker heb beschreven probeer ik zo'n 2 keer per jaar even het benzinetankje behoorlijk leeg te rijden om er vervolgens verse V-Power in te gooien.
Vandaag vond ik het er wel weer eens even tijd voor. De tanknaald stond vanochtend net in het rood en beide lampjes branden. Dus vanmiddag na het werk even de rest van de benzine erdoor fikken. Alle verbruikers aan, iets minder zuinige rijstijl ... het vloog erdoor. Eigenlijk ging het zelfs zo snel dat ik de laatste kilometers toch haast met geknepen billen in de stoel zat ...
Maar 't ging net. En nu zit er weer vers sap in. En natuurlijk zitten de CNG-tanks ook weer vol. Komende winter pas weer een keer opnieuw benzine tanken als het goed is.
19705 km, 9,4L V-Power = 1L/ 2096,3km
Dan zat er als het goed is nog zo'n 600ml benzine in de tank voordat ik ging tanken.
Vandaag vond ik het er wel weer eens even tijd voor. De tanknaald stond vanochtend net in het rood en beide lampjes branden. Dus vanmiddag na het werk even de rest van de benzine erdoor fikken. Alle verbruikers aan, iets minder zuinige rijstijl ... het vloog erdoor. Eigenlijk ging het zelfs zo snel dat ik de laatste kilometers toch haast met geknepen billen in de stoel zat ...
Maar 't ging net. En nu zit er weer vers sap in. En natuurlijk zitten de CNG-tanks ook weer vol. Komende winter pas weer een keer opnieuw benzine tanken als het goed is.
19705 km, 9,4L V-Power = 1L/ 2096,3km
Dan zat er als het goed is nog zo'n 600ml benzine in de tank voordat ik ging tanken.