Canon-Eye
Forumguru
@JeSko voor wat betreft de oer-Twingo, dus die met de guitige oogjes, vergis je je toch echt. Ondanks het beperkte formaat heb ik er o.a. ritten van rond 1000 km op één dag mee gemaakt, direct na aankoop (om ze volgens een bepaald patroon in één keer goed in te rijden) en dat ging werkelijk uitstekend. We hadden de modeljaren 1994 en 2004, zeker laatstgenoemde had ook nog eens prima stoelen voorin. Zoals ik eerder al aangaf: als je ermee rijdt lijkt de auto groter en zwaarder dan je er van buitenaf aan ziet, echt niks mis mee en heel vertrouwenwekkend. En ondanks het algemene gejeremieer over die "vreselijk slechte Franse auto's" hebben in ruim 20 jaar totaal beide auto's de werkplaats alleen van binnen gezien voor regulier onderhoud.
Ik heb ook wel gereden met de Citigo van een schoondochter en ook dat reed op het eerste gevoel best lekker, dus geen kwaad woord erover - echter veel te weinig kms mee gemaakt om een gefundeerd testverslag te schrijven.
Ik heb ook wel gereden met de Citigo van een schoondochter en ook dat reed op het eerste gevoel best lekker, dus geen kwaad woord erover - echter veel te weinig kms mee gemaakt om een gefundeerd testverslag te schrijven.