octofreak
Actief lid
Beste ook heel benieuwd hoe de aftakking voor het geluid gemaakt word. Zelf heb ik al in meerdere auto's audio ingebouwd, maar dit is altijd met een heel erg mooie pioneer radio geweest en mijn superb heeft een columbus, ewlke geen pre-out heeft.
Dus ik ben zeer benieuwd naar hoe jullie dat doen (of garage's). Het enigste wat ik heb kunnen verzinnen is ergens het singaal van een speaker aftakken. Helaas moet je daar je deur voor open maken, etc.
Ook het spannings verhaal. Zelf altijd een dikke kabel met 100 ampere zekering gehad. Maar voor alleen een sub, kan het natuurlijk wat minder. Als dat uit het electrische ciruit van de auto kan komen met een extra zekering, zou dat zeker top zijn!
Ben erg benieuwd of we de ideale manier kunnen ontdekken met ons alemaal bij elkaar!:baby012:
Wat vreemd van die pre-out, zou toch standaard moeten zijn. Ik heb nu een bolero er in zitten en de dealer / danwel inbouwstation zal de woofer gaan inbouwen. De dealer gaf aan dat rechtstreeks aansluiten geen probleem zou zijn... maar misschien dat zij toch ook een truc toepassen.