Subwoofer

911gt2

Actief lid

De stroom hebben ze trouwens gewoon uit de zekeringenkast getrokken, dus niet vanaf de accu of zo.

Hebben ze dit bewust gedaan? Ik dacht dat een beetje versterker direct op de accu gaat met een eigen (zwaardere) draadzekering...
Verder ziet het er strak uit! Ben je niet bang dat de versterker zijn warmte niet kwijt kan nu deze helemaal is ingebouwd?
De versterker heeft zelf ook geen koelsleuven of zo, dus dat zal wel goed gaan.:super:
Draadzekering zat al in de meegeleverde draad.Het is gedaan door een professioneel inbouwstation dus ik heb er het volste vertrouwen in.

ziet er goed uit. Ik heb dezelfde subwoofer ingebouwd, maar vreemd en blij genoeg paste hij bij mij prima (is dan wel een S2) en heb ik de afdichting gewoon laten zitten aangezien er ook grote ventilatiesleuven in zitten. En het geluid is er niet minder om.:yeah:
Ik denk dat hij misschien nog wel een cm verder naar achteren had gekund, maar ach ik vind het prima zo :)

robke

Nieuw lid
ziet er goed uit. Ik heb dezelfde subwoofer ingebouwd, maar vreemd en blij genoeg paste hij bij mij prima (is dan wel een S2) en heb ik de afdichting gewoon laten zitten aangezien er ook grote ventilatiesleuven in zitten. En het geluid is er niet minder om.:yeah:

Klnikt het een beetje, want zoveel klankkast heb je daar toch niet?
Welk merk en type speakers en versterker heb je genomen?
Kun je wat foto's plaatsen?

911gt2

Actief lid
@ 911gt2: vanwaar af hebben ze het signaal opgepakt? Van de achterspeakers?
Nee, mijn unit heeft een aparte sub out... daar vandaan dus. Signaal oppakken bij de boxen werkt allemaal prima, maar ik kan nu de sub appart regelen van de rest van de speakers... lekker als de kleine en moeders de vrouw meerijden, dan maggie wat minder... ;)

cloink

Actief lid
De dealer wilde dat bij mij dus niet doen...
En ik krijg zonet te horen dat ook mijn dealer hier niet aan wil beginnen (Pioneer TS-WX77), zelfs al betaal ik er voor en hij verwijst me door naar "third party" inbouwservices (zoals er in België zijn: ATAF, ARC, ...).

Erg vreemd toch?! :shocked:

911gt2

Actief lid
Ja dat snap ik ook niet... achteraf wel ok omdat ze dachten dat mijn TSWX22a in het reservewiel moest komen ;)

mothergoose

Actief lid
Ik denk dat ze er niet aan wilen beginnnen omdat ze ellende verwachten met de CANbus. Daar zitten meer computers in dan op een gemiddeld kantoor staan :) :) In mijn eerste O2 hadden ze ook problmen met aftermarket spul.

Bovenaan Onderaan