Subwoofer

octaviabas

Senior Member
oef, geen idee meer..
Hij is wel iets uitgevijld om de kabel wat netter te krijgen

(ot: ja is wel beter.. je zou maar een audi betaald hebben en skoda logo's overal zien lol)

911gt2

Actief lid
Helaas gaat dit over een Octavia. Ik ben nog steeds op zoek naar de doorvoer voor de stroomkabel bij een O2. Nergens te vinden... Alle andere kabels liggen al, maar zonder stroom kom ik niet ver :(

octaviabas

Senior Member
Helaas gaat dit over een Octavia. Ik ben nog steeds op zoek naar de doorvoer voor de stroomkabel bij een O2. Nergens te vinden... Alle andere kabels liggen al, maar zonder stroom kom ik niet ver :(

^^ uhm , is ook octy hoor.... alleen O1
Er is altijd een gaatje
heb je al @ UK en D forums gekeken ?

911gt2

Actief lid
Dat zei ik toch ook ;)
Ja briskoda al wel geprobeerd, maar mijn duits is belabberd dus daar begin ik niet aan ;)

herby1975

Nieuw lid
Hallo, ben net van een weekend druk geweest met mijn octavia.om een versterker en 2 maal een compo set weg te bouwen.je moet onder de motorkap een stuk van je luchtfilterhuis verwijderen en dan de accu eruit halen,daarna de accubak verwijderen en daar zit een tule voor de doorvoer door het schutboard.heb nu 2 maal een compo set van signat en een hertz 12 inch woofer achter in...speelt echt als een tierelier met de origenele radio.waar je wel mee zit is dat de radio geen tulp uitgang heeft..heb speakerkabel 4 aderig naar de kofferbak gelegd en daar een omvormer geplaats naar tulp.werkt perfect en geen giering door de speakers.dan zit je nog met de remote aansturing van je versterker deze zit nl ook niet op de radio.deze heb ik achter de parrot 3100 weg gehaald.tevens gaat de parrot nu over alle speakers van de auto.de parrot is aangestuurd via de aux in van de radio.

van inkel

Forumguru
:aangenaam:Hoi welkom hier, ik denk dat er veel bezoekers je wat vragen gaan stellen en foto's willen zien.

herby1975

Nieuw lid
Zal me best doen helaas geen foto`s gemaakt...heb het samen gedaan met de eigenaar van autoshop apeldoorn.. dit is echter wel een tijd rovende klus en doe je niet even in 1 dag...

octaviabas

Senior Member
samen met een eigenaar van een audioshop , en dan nog niet in 1 dag. :eek:
Sorry hoor, maar das valt me echt tegen.

Moet wel ongelooflijk netjes weggewerkt zijn dan..

ik ben zelf een 6uurtje's bezig geweest ( verwijderen bekleding kofferbak , achterbank , zijpanelen , 3x rca , dubdin+navi+carkit , voeding 2x versterkers, speakerdraad , remote etcetc ) , moet nu alleen nog de afdekplaat bekleden en erop leggen, geen tijd voor gemaakt nog.

Met 1 van mijn vorige auto's ben ik wel een weekend bezig geweest , maar daar zat zelfs de vloerbekleding niet meer in. (en dat was een franse , daar zat niet zoveel ruimte in de dorpels (lees GÉÉN)

911gt2

Actief lid
Ik heb de dealer geprobeerd te bereiken, maar geen gehoor, ik denk dat Carnaval hier iets mee te maken heeft ;)

911gt2

Actief lid
Afgelopen zaterdag (pas) is dan eindelijk mijn subwoofer aangesloten :). Het is gedaan door de bredase autoshop, want die moesten toch mijn headunit updaten. Alles werkt perfect, alleen kon het rechtervak in de koffer niet meer dicht. Want daar zit de Subwoofer nu. Met een beetje meten heb ik er precies de vorm van de Subwoofer uit het deksel gezaagd.

De stroom hebben ze trouwens gewoon uit de zekeringenkast getrokken, dus niet vanaf de accu of zo.

Het resultaat klinkt super en ziet er top uit.

Ik zal vananond even wat foto's maken :D

911gt2

Actief lid
Edit gaat helaas niet, hierbij de foto's.
Ik heb zelf de plaat terug geplaatst omdat de inbouwer hem weggelaten had omdat hij niet meer dicht kon, en omdat het anders niet zou klinken.
Beetje meeten decoupeerzaag en klaar.

Foto's:
35be23d.jpg

33lovhs.jpg

Ronnie

Forumguru
Zo heb ik het ook zo'n beetje, Links en rechts eentje geplaatst.

Bijlagen

• Afbeelding 001.jpg
    Afbeelding 001.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 65

maf

Lid

De stroom hebben ze trouwens gewoon uit de zekeringenkast getrokken, dus niet vanaf de accu of zo.

Hebben ze dit bewust gedaan? Ik dacht dat een beetje versterker direct op de accu gaat met een eigen (zwaardere) draadzekering...
Verder ziet het er strak uit! Ben je niet bang dat de versterker zijn warmte niet kwijt kan nu deze helemaal is ingebouwd?

octofreak

Actief lid
Afgelopen zaterdag (pas) is dan eindelijk mijn subwoofer aangesloten :). Het is gedaan door de bredase autoshop, want die moesten toch mijn headunit updaten. Alles werkt perfect, alleen kon het rechtervak in de koffer niet meer dicht. Want daar zit de Subwoofer nu. Met een beetje meten heb ik er precies de vorm van de Subwoofer uit het deksel gezaagd.

Het resultaat klinkt super en ziet er top uit.

Ik zal vananond even wat foto's maken :D

ziet er goed uit. Ik heb dezelfde subwoofer ingebouwd, maar vreemd en blij genoeg paste hij bij mij prima (is dan wel een S2) en heb ik de afdichting gewoon laten zitten aangezien er ook grote ventilatiesleuven in zitten. En het geluid is er niet minder om.:yeah:

Bovenaan Onderaan