Superb l in de spotlights...

LenK

Forumguru
Okki je gaat toch O2 rijden, wat moet je dan zo'n hok als de Roomster OFF-TOPIC bij de Superb noemen????

japiejo5

Actief lid
Goed, keuze gemaakt,...het wordt die 1e,....

heeft iemand haar nummer,..kan het toevallig even niet zo snel vinden,....

even terzijde; programma raakt echt kant nog wal.,...wat een niveau!
Die knuppel van de garage die vind ze allemaal stuk voor stuk goed, en goed kwa prijs,…..duh,…wordt gesponsord door de Autotelegraaf.nl,..zeggen dat ie te duur is impliceert indirect dat de autotelegraaf “te duur” is.

En dan de “testen” die ze met die auto’s moeten doen,….OMG,……

Ja,,,ik neem de dodge V8, want die is zo lekker vlot op donkere weggetjes!!! 

higgy

Forumguru
Oh, jij kijkt vanwege de testen?
Goh...wij niet hoor...
yeah.gif

arnold

Nieuw lid
als dit de nieuwe gaat worden is mijn volgende een A6 , bah veel te gedrongen of zou de foto vertekenen???

LenK

Forumguru
Ja en vergeet niet de start-blokkering, die in de loop der jaren steeds nauwkeuriger wordt.

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Goh...wij niet hoor...
yeah.gif

[/ QUOTE ]

Jij niet??? ahaha,..check je openingspost even dan!!!

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Goh...wij niet hoor...
yeah.gif

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
Touché!
smile.gif

japiejo5

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Goh...wij niet hoor...
yeah.gif

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
Touché!
smile.gif

[/ QUOTE ]

473.gif

Boet

Actief lid
Ik heb nu twee keer een stukje gezien met drie stukken. Die stukjes waren niet veel soeps, die stukken had ik niets over te klagen
545.gif

superb2.jpg

Dit zou 'm dan moeten gaan worden... om het topic weer nieuw leven in te blazen.

Introductie in 2008
Meer informatie over de nieuwe Superb zal tegen het einde van 2007 bekend worden. De introductie zal in 2008 plaats vinden. Eén ding is in ieder geval zeker. Een grote primeur is het niet meer.

Ik zeg koplampen en velgen kunnen zo van een 5-serie zijn gejat,...

ziet er wel netjes uit,....

Mee eens, en ik vind hem beter gelukt dan bijvoorbeeld de Fabia II.
Al moet ik wel zeggen dat er wel heel veel leentjebuur gespeeld wordt door de Skoda ontwerpers, de eigenzinnigheid is wel een beetje weg, uitgezonderd de Roomster.

Hey guys

Ik vond dat het wat tijd was om andere velgen te steken op mijn superb. Mijn huidige 17" SOLID velgen zijn trouwens serieus beschadigd (heb mij opzij moeten gooien voor een vrachtwagen).

Probleem was echter de juiste keuze vinden, op een skoda superb in sahara beige kun je nu niet bepaald elk type velg monteren. En na veel wikken en wegen heb ik dus gekozen voor deze 17" :

http://www.velgen.biz/en/auto/FullSVelg.asp?foto=../../images/VelgenBig/bellini_bella_bronze.jpg

Ik heb er één naast de wagen gezet om te zien of het zou passen en dit was zowat de enige velg (vooral de kleur) die pastte bij de wagen. Maandag worden ze gemonteerd dan zal ik zal ik een foto maken.

Maar wat denken jullie op het eerste zicht ? De velg is iets matter in het echt, op de foto blinkt ze wel erg.

cheers

Beste Thierry,

Sorry maar de velgen kunnen mij niet bekoren. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Ooit aan reviseren van je velgen gedacht?

Ik vind die solid velgen heel netjes staan onder de Superb, maar smaken verschillen.

:worshippy::worshippy:

Bovenaan Onderaan