Superb l in de spotlights...

LenK

Forumguru
De volgende ochtend zonder make-up ziet Karlein er nog schever uit misschien.
Ik hou toch van iets meer symmetrie zoals bij Monique:

Bijlagen

• 47324-Monique.jpg
    47324-Monique.jpg
    58 KB · Weergaven: 18

LenK

Forumguru
Een mod die lekker
ot.gif
l-u-l-t
xyxthumbs.gif

En het zijn moedervlekken en geen sproeten
bye.gif

Okki

Donateur
In vergelijk met de Audi A6 van mijn baas moet ik zeggen......mwah....tikkie ordinaire wielen...maar past wel erg goed in het geheel. Ik zou er voor gaan.

LenK

Forumguru
Weet je wat ik vermoed van de kofferklep?

Dat je dit gedeelte apart kunt openen, dus 5e deur met daarin een apart te openen kofferdeksel.
Het omgekeerde van wat je ook weleens ziet dat je het raam van een achterklep apart kunt openen.

Je ziet op de foto die boven die van het dashboard staat rondingen zitten waarin de kofferbakbeugels zitten.

Dit zou wel weer een zeer originele vondst van Skoda zijn en het verhoogt de gebruikswaarde van de auto zonder het comfort aan te tasten, want is niet zo prettig als je achterin zit en iemand opent de grote achterklep.

Is het ook een beetje toevallig dat de foto die daar weer bovenstaat (meteen onder de zwarte uitvoering) precies op de plek van de kofferdeksel weggeretoucheerd lijkt.

Pim

Lid
Heel knap gezien, ik ga mee in je analyse.
Weten we ook gelijk een van de nieuwe features voor de Octavia III, want daar kan dan ook zo'n klep in.

LenK

Forumguru
Het mooie van die "klep-deksel" vind ik dat het voor zover ik weet een heel originele oplossing is.
Skoda goes ahead.
xyxthumbs.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Weet je wat ik vermoed van de kofferklep?

Dat je dit gedeelte apart kunt openen, dus 5e deur met daarin een apart te openen kofferdeksel.

[/ QUOTE ]

Inderdaad, well spotted!
xyxthumbs.gif

En wat een vondst. Simply clever, zullen we maar zeggen.
rockon.gif

Okki

Donateur
Inderdaad, dubbele scharnieren.

Ik vind de auto zelf erg op een Mazda 626 of Toyota Carina lijken. Meer Japans/Koreaans dus. Ik hou persoonlijk ook erg van hoekige styling, dus vind dit minder.

De Roomster gril is leuk bij de Roomster en nieuwe Fabia. Bij de eventuele facelift Octavia (zie diverse draadjes) en bij deze auto vind ik het niet mooi.

Zoals al eerder gezegd snap ik ook niet waarom een nieuwe gril op een bepaald type ook direct op al de andere type's doorgevoerd moet worden.

De vijfde deur is denk ik handig, voor mij een van de redenen om niet een Superb 2.0 Classic te nemen (waar alles al in zit, behalve een radio) maar een Octavia.

Bij de weg: wat zitten er rare remschijven onder die auto, of zou dat bescherming zijn tijdens het montage process?

Bijlagen

• 47453-FDV190fde_sub7.jpg
    47453-FDV190fde_sub7.jpg
    24,4 KB · Weergaven: 34

Okki

Donateur
Inderdaad, ik vind het zelf ook niet mooi. En daarom vind ik de nieuwe Superb ook niet mooi!
1439.gif

LenK

Forumguru
Interieur: stijlvol, mooie materialen.
Praktische oplossing: ventilatie openingen in de A-stijl.
Herkenbare onderdelen: Maxidot, climatronic.

FDV190fe1_sup3.jpg

Okki

Donateur
Dashboard is wel aardig (VW type radio erin zie ik)

Zag trouwens laatst een auto geparkeerd staan zonder stuur erin. Bleek een snelsluiting te zijn...dus stuur eruit en gelijk een goede anti/diefstal beveiliging.

Bijlagen

• 47633-FDV190fe1_sup3.jpg
    47633-FDV190fe1_sup3.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 19
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Interieur: stijlvol, mooie materialen.
Praktische oplossing: ventilatie openingen in de A-stijl.
Herkenbare onderdelen: Maxidot, climatronic
FDV190fe1_sup3.jpg

[/ QUOTE ]

LenK, niet helemaal mee eens dat climatronic vertrouwd uitzien, kijk maar eens naar onderstaande afbeelding. Compleet anders. Volgens mij zijn dit voorseriemodellen waarmee nog wordt geexperimenteerd qua design

Bijlagen

• 47785-FDV190fdf_sup1.jpg
    47785-FDV190fdf_sup1.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan