Superb l in de spotlights...

Boet

Actief lid
Ik vind ze alle drie geen straf om naar te kijken...gaat het over auto's?
cool.gif

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

24.gif
Dit is wel een strakke bak, dacht ik zo
24.gif

24wj4.jpg

smirk.gif
Skoda-logo haters komen ook aan hun trekken...
smirk.gif

[/ QUOTE ]

Zo heee,..wanneer komt die uit,...weet ik mijn volgende auto!!!
smile.gif

japiejo5

Actief lid
Gok dat het toch die laatste gaat worden,..heeft al een beetje de lijn van de passat van nu,....dikke gok dat dat wel eens makkelijk kan zijn bij het produceren van onderdelen,..etc...

Vind die eerste van AUTOKAMPIEON ook veeeeel mooier,....zou ik denk ik zo bestellen wanneer ik mijn leasecontract kan verlengen!! iemand meer info?

Hetzer

Forumguru
Als dit hem gaat worden ,moet IK er in iedergeval nog aan wennen, ik vind het huidige model toch wat mooier!

Bijlagen

• 46931-Skoda_2006_Superb_Facelift_1.jpg
    46931-Skoda_2006_Superb_Facelift_1.jpg
    64,5 KB · Weergaven: 19

Tallguy

Forumguru
Kont heeft wel wat weg van een Mercedes (dure) klasse...wat is dat...een 600 ofzo?

Chroom in het stuur....kwestie van wennen denk.

Toch nog even opnieuw over de kont...jammer dat de lijn van de bovenkant niet terugkom in het kofferbak deel. Het eindigt nu zo abrupt.

Koplampen...beetje BMW stijl (die serie met de gele LED lampjes aan de zijkant voor de knipperlichten)

Motorkap...doet me sterk denken aan een Passat/Saab.

Zo....dat waren de vergelijkingen. Maar wat vind ik er eigenlijk van? Voelt aan als een verzameling en ik mis een "eigen" look/feel. Ben dus benieuwd naar de echte foto's (liefst in kleur)

Octaviarijder

Actief lid
De achterkant lijkt wel een Koreaan, maar het wordt dus wel een hatchback. Het gehele plaatje ziet er zeker niet slecht uit, ben benieuwd naar de 1e officiele foto's.

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

De achterkant lijkt wel een Koreaan, maar het wordt dus wel een hatchback. Het gehele plaatje ziet er zeker niet slecht uit, ben benieuwd naar de 1e officiele foto's.

[/ QUOTE ]

Hier nog een van de achterkant.
FDV190fe0_sup2.JPG

Bovenaan Onderaan