Superb l in de spotlights...

Dat is 'm inderdaad.... maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen wat de verschillen zijn met de Elegance en bijv. welke velgen erop zitten.

Sjhonny

Nieuw lid
De Superb Business edition is ongeveer € 300,- goedkoper dan de comfort uitvoering en biedt meer:
Navigatie met kleuren lcd scherm
Multi functioneel stuurwiel
Parkeer sensoren voor
Regensensor met autm. dimmende binnen speigel
Verwarmde voorstoelen
Klein leer pakket ( lederen stuur,schakelpook+hoes,hndrmhoes
17" Cygnus lm velgen
Bi-Xenon koplampen met koplampsproeiers
Maxidot display
Electrisch inklapbare buitenspiegels

En dit alles op basis van de 2.0 comfort.
Deze uitvoering is weer voornamelijk voor de zakelijke/lease
markt gemaakt.
Dus als particulier zit er weer niks aan korting op, door de zeer scherpe marge.

Frankie

Actief lid
Maarre, dat is wel een Superb op basis van het "oude" mdoel dan ? Ik zie op die foto's nog o.a. de oude grille, geen knipperspiegels etc... Wel jammer dan weer. Mss truuk om de oude onderdelen op te maken.

Op basis van de Comfort? Is dat niet op basis van de elegance? Ik zie het al. Het is ongeveer als een elegance maar dan sommige extra's en een enkele optie die er niet bij zit. Leuk wagen
smile.gif

Staan die cygnus velgen ook ergens?

sitechris

Donateur
Leuke photoshop
smile.gif

Maar even commentaar:
De neus ziet er niet al te fraai uit imo, zeker niet voor een auto in die klasse. Dan heb je meer uberholprestige nodig. Voor de rest is het natuurlijk een Octavia. De Superb moet meer zijn dan een grote Octavia.

Frankie

Actief lid
sorry dat ik t zeg, maar wat een belachelijke shop. Is gewoon 100% O2 met een platter dak en neus... Ik begrijp ook niet dat je hier de eventueel nieuwe SuperB in ziet. Daarbij snap ik de andere reactie niet over niet mooie neus, tis toch dezelfde als op de O2 ??

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Waarom staat ie eigenlijk onder O2 ??

[/ QUOTE ]

Omdat het een foto van een O2 is
489.gif

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: deusjevo</font><hr />

[/ QUOTE ]

489.gif

[/ QUOTE ]

Dus jou O2 ziet er zo lelijk plat geslagen uit
grin.gif

Frankie

Actief lid

[/ QUOTE ]

489.gif

[/ QUOTE ]

Maar Okkie impliceerde dat dit de nieuwe SuperB kon zijn, dus oorspronkelijk staat het bericht verkeerd !!

deusjevo

Forumguru

[/ QUOTE ]

489.gif

[/ QUOTE ]

Dus jou O2 ziet er zo lelijk plat geslagen uit
grin.gif

[/ QUOTE ]

Nope, mijn O1 is stukken mooier dan dit gedrocht
473.gif

Okki

Donateur
Ach ja, het was maar een probeerseltje in paint. In afwachting van een 'echte' O2 ben ik af en toe wat aan het 'paint-jobben'

Zoals bijvoorbeeld deze twee, die weer resulteerde in de eerstgeplaatste.

Overigens, kom op het 02 gedeelte ook dingen tegen over de Roomster (leuk ding overigens, ziet er in het echt beter uit dan op een plaatje), ga er van uit dat dit ook het meest 'gelezen' forum gedeelte is.

Bijlagen

• 37558-netalsdeze.jpg
    37558-netalsdeze.jpg
    38,8 KB · Weergaven: 46

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Overigens, kom op het 02 gedeelte ook dingen tegen over de Roomster (leuk ding overigens, ziet er in het echt beter uit dan op een plaatje), ga er van uit dat dit ook het meest 'gelezen' forum gedeelte is.

[/ QUOTE ]

dan gaat het meestal over misplaatste berichten, is ook niet echt de bedoeling.

mijn persoonlijk mening over de photoshop is dat ze best netjes gemaakt zijn. alleen is het resultaat niet erg mooi. en alleen het verlagen van het dak maakt het nog geen superb.

Okki

Donateur
Bij de eerste foto is het een beetje rafelig. Als je op 'bijlage' klikt is de foto wat beter.
Ik vond het ook wel wat wel wat weg hebben van een Lexus of zo.

Maar, zoals gezegd: het is eenvoudig gemaakt. Gewoon met paint een kadertje trekken op een bestaande foto, de hoogte wat minder maken en klaar....
xyxthumbs.gif

Frankie

Actief lid
vorige week zag ik op de A2 vlak voor Utrecht (in een dikke vette file
mad.gif
) een nieuwe Superb rijden. Weet niet of dit nu "model 2007" wordt genoemd, maar ik doe het nu wel maar ff zo. Maarre, ik vond t toch wel een teleurstelling. Waarom:

- nieuwe achterlicht design vind ik te simpel/clean voor de Superb. Zelfde soort motief als Fabia, maar daar staat het beter. Vond oude units mooier.
- Flauw dat ze ook hierop de, naar mijn mening, lelijke en saaie VW knipperspiegels hebben gemonteerd. Beter die van de O2...
- Vind de grille er niet mooier op geworden. Ook hier toont t wat eenvoudiger en minder eigen smoel dan bij het vorige model...
- Rubber strips op zij en bumpers vond ik ook al wat (ja ja alweer) te eenvoudig overkomen..
- Door de knipperspiegels geen knipperlichten meer in spatbord. "Dus wat doen we met dat gat???" moeten ze hebben gedacht
crazy.gif
plakken ze daar zo'n lelijk superb logootje in of zoiets.. ziet totaal niet uit. Begrijp dus ook niet dat geen gesloten bord hebben gemaakt...

Al met al (naar mijn mening) geen echte verbetering dus... Wat denken jullie ?

Bovenaan Onderaan