Superb l in de spotlights...

Chris

Lid
Beste Gerwin,

Ikzelf had ook wel zin in een Superb, maar mijn vrouw wou absollut een combi en een nieuwe. Mijn dealer had ook net een machtige 1.9 TDI 130pk staan voor weinig geld..... en ik weet dat dat een beul van een auto is na ervaring met die motor in een A4 huurauto......

Maar ja, met twee kids en een hoop spullen toch maar een nieuwe Demarrage TDI 90 gekocht voor hetzelfde geld..

Veel plezier met je prachtige auto!

Chris

Jpoers

Lid
dan krijg je dus een grote auto met vervolgens nog eens een dikke kont.

Audi heeft ook destijds gezegd met een A8-avant te komen. was toen niet echt te spreken over het geheel.

maar ieder zijn mening natuurlijk. Maar zoiets dus henktank?

Bijlagen

• 35864-104964.jpg
    35864-104964.jpg
    10 KB · Weergaven: 88

AGTon

Forumguru
Waarom niet. SW modellen lopen meestal beter dan de sedan. Dit o.a. door de vele lease rijders.

Ik verbaas mij er over dat er zo weinig SW modellen zijn in de fabia klasse. Alleen de Fabia en een 206. Dan is de keuze snel gemaakt.

Weet iemand of de golf nog met een SW komt?

Jpoers

Lid
dan krijg je dus zoiets?

geen idee of ze officeel met deze info naar buiten komen. is van een deens site.

Bijlagen

• 36115-104967.jpg
    36115-104967.jpg
    10,6 KB · Weergaven: 77

Daniel

Lid
Maar deze vind ik dan wel meer op de Golf Plus+ lijken.
Ik denk dat ik dan toch liever een gewone Golf Station zie,ik vind de Plus+ zowiezo niet mooi. (dat is mijn persoonlijke mening dan hè.)

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: AGTon</font><hr />

Ik verbaas mij er over dat er zo weinig SW modellen zijn in de fabia klasse.

[/ QUOTE ]
Omdat het niet smoelt zo'n klein stationnetje. Tis net of ie te heet gewassen is. Een tijd geleden waren er meer merken maar het verkoopt niet zo anders zouden er wel meer modelletjes zijn.

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: AGTon</font><hr />

Ik verbaas mij er over dat er zo weinig SW modellen zijn in de fabia klasse.

[/ QUOTE ]
Omdat het niet smoelt zo'n klein stationnetje. Tis net of ie te heet gewassen is.

[/ QUOTE ]

m.a.w ,jij vind de Fabia Combi niet mooi,toch?

Maar ja, dan is het
A: geen skoda
B: een tweedehansje
C: waarschijnlijk een afgeragde leasebak

mmmmmmm, zou ik toch voor de nieuwe Fabia Combi gaan (en die heb ik ook jaren gehad).

purk

Senior Member
volgens mij zijn de meeste hier op het forum ook Lease bakkie's en als je kijkt onder het koppie topsnelheid o2,
Hoeze afgeragde leasebakken

Daniel

Lid
Ik ook niet
489.gif

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Boudewijn</font><hr />

Maar ja, dan is het
A: geen skoda
B: een tweedehansje
C: waarschijnlijk een afgeragde leasebak

mmmmmmm, zou ik toch voor de nieuwe Fabia Combi gaan (en die heb ik ook jaren gehad).

[/ QUOTE ]

heb nog steeds een fabia combi, en mijn volgende zal er ook wel een worden. ruim genoeg , en voor mij als nieuwe auto nog net te betalen
grin.gif

je kunt nooit oordelen over het budget van iemand anders

vind ik

verder vind het neerbuigend over een tweedehands bakkie te praten waar het bij sommigen om een rib uit hun lijf gaat.

toch......

en....

een skoda rijd ik omdat het op mijn pad is gekomen maar daarom is het zeker niet zalig makend en zou ik bij een goed bod zeker ook een ander merk overwegen ,mits net zo betrouwbaar als mijn skoda.

LenK

Forumguru
Ik rijd geen lease dus moet ik het zelf helemaal betalen cq verdienen. En dan is de middenklasse net als de Octavia als je geen kale uitvoering wilt rijden een flinke aderlating.
Mijn laatste nieuwe auto (was geen Skoda want dat was toen nog een triest oostblok merk)is al een hele tijd geleden. Wel nieuw maar de problemen die ik er mee had, hoe vaak ik niet naar de garage ben geweest... Na een jaar was alles eindelijk gerepareerd/vervangen/afgesteld/gemodificeerd.. Maar dan heb je je buik al vol van zo'n auto. Ik heb er niet lang meer in gereden.

Sindsdien rijdt ik jong gebruikt. En dat bevalt me prima. Een flink stuk goedkoper en steeds goede ervaringen.
Enige nadeel is dat je moet kiezen uit het te koop staand aanbod, dus de keuze mogelijkheid is beperkter en het nieuwste van het nieuwste kun je gebruikt ook niet kopen (dank zij Internet is het aanbod wel zeer goed toegankelijk).

Tegenover die beperktere keuze heb je naast het prijsvoordeel ook het voordeel dat je na je koopbeslissing vrij snel kunt rijden en niet nog eerst een paar maanden moet wachten..

Dus voorlopig blijf ik het zo doen denk ik.

Zag bij m'n leasemaatschappij en bij directlease de Superb Businessline staan. Lijkt me best een leuke wagen maar natuurlijk staat op skoda.nl weer eens niks, op autoweek staat niks en hier vond ik ook nog niets. Wie weet wat er op en aan zit enzo? Niet dat ik 'm kan betalen, maar altijd leuk om te weten
471.gif

Bovenaan Onderaan