Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

driesp

Senior Member
Ik ben wel benieuwd, vond de reviews van dit ding behoorlijk positief.
Lastige van zo'n Brodit zou zijn dat mijn vrouw en ik verschillende maten mobiel hebben.
Ik laat wel even weten hoe de mobile hangup bevalt.

driesp

Senior Member
Ik ben wel benieuwd, vond de reviews van dit ding behoorlijk positief.
Lastige van zo'n Brodit zou zijn dat mijn vrouw en ik verschillende maten mobiel hebben.
Ik laat wel even weten hoe de mobile hangup bevalt.

hij is binnen, maar gaat net zo hard retour. het concept is simpel, en werkt volgens mij wel zonder al te veel gerammel, maar...
de roosters van de nieuwe fabia zijn wat teveel horizontaal gericht om de mobiel goed te kunnen zien. ehm, is teveel gekanteld, naar de voorruit gericht.
jammer dus!

en nu dan?
Brodit? maar heeft die ook een houder waar zowel mijn 5,5" OnePlus One als de 4,5 (gokje)" Xperia S van mijn vrouw in past?

ik ga ff googlen, maar tips zijn welkom :-)

edit: liefst geen zuignap.

edit2: liefst niet op het raam?
deze lijkt me namelijk wel geschikt. ik zou hem dan misschien links van het stuur op het dashboard kwijt kunnen? dan oogt het niet zo lomp.

http://www.pdashop.nl/product/220843/category-59517/anygrip-universal-passive-holder-uc.html

185382

een vaste houder lijkt me mooier, maar ik kan zo 123 niks geschikts vinden.
[tips nog steeds welkom!]

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Tip: ik heb de zuignaphouder van mijn TomTom ook niet aan het raam zitten, maar bovenop het dashboard bevestigd (met goede dubbelzijdige automotive tape) tussen de linker A-stijl en de "klokkenbult". Zit goed vast (toegegeven, hij kan ook niet meer zo makkelijk los) en het scherm zit op een goede hoogte en niet in de weg.

driesp

Senior Member
ehm, linker a-stijl :bloos:
ik denk dat als ik zeg "ik zou hem dan misschien links van het stuur op het dashboard kwijt kunnen?" we hetzelfde bedoelen?
lijkt me wel een mooi en minder opvallend plekje.

Canon-Eye

Forumguru
We bedoelen hetzelfde, denk ik, dus bij de linker benedenhoek van de voorruit. En dan ver genoeg van de voorruit af, zodat je er ook nog met een zeem of doekje achterlangs kunt.
Het enige wat daarmee aan het zicht wordt onttrokken is het kleine stukje van de linker streep en/of vangrail waar je toch al zo goed als naast zit, dus dat heeft geen belang.

Bovenaan Onderaan