Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

driesp

Senior Member
't ging inderdaad vliegenslvlug bij CoolBlue... voor middernacht bestellen = volgende middag thuis.
of de AnyGrip ondersteboven ook blijft hangen?
ik heb nog niet alle vertrouwen in de zuigkracht, dus denk nee, maar als ik @Corné de Kluijver zo hoor misschien wel?

actueel en gemiddelde vd rit kun je inderdaad zelf instellen op km/L (tip van een mede-forummer :thumbsup:).
hij laat volgens mij bij vertrek het gemiddelde vd laatste rit zien.
het gemiddelde van de tank/trip zou ook wel top zijn, maar ik weet niet of die mogelijkheid er ook is.

lekker offtopic maar...
die info is wel beschikbaar: op de Bolero onder de 'car'-knop.
ik rij momenteel gemiddeld 1:16,2. zitten aardig wat korte stukken tussen, dus vind het niet zo verkeerd.

de anygrip lag vanochtend overigens weer op de grond... heb 'm nog maar eens bevestigd :pieker:
ik plaats m'n mobiel er alleen in als ik wil navigeren, en dat is niet zo vaak, maar het zou wel fijn zijn als het ding op zijn plek blijft zitten.

driesp

Senior Member
de anygrip lag toen ik terugkwam weer op de grond, dus op het dashboard wil het niet zo vlotten.

ik heb 'm nu net als @Fabia2NH op het raam zitten :thumbsup:

CDK

Forumguru
@Ridley, wat heb je gevonden? Als ik op de link klik kom ik in de E-Shop, maar niet bij een specifiek product....

Edit: nu wel, bumperstrips bedoel je neem ik aan ;)

driesp

Senior Member
het dashboard had ik wel netjes schoongemaakt, maar bij de ruit dacht ik... ach, dát zal toch blijven zitten!?
toch maar even proberen dan.

Met telefoon is ie al 1x gevallen . Weer opnieuw aan het proberen , vraag of ze van de week der telefoon er weer in stopt als ze gaat rijden . Als dit niet lukt gaat ik dubbelzijdig tape gebruiken

driesp

Senior Member
raar inderdaad, zeker gezien de lovende reviews.
ben er tot nu toe nog niet erg blij mee.

Snap het ook niet . Heb ontvet en de 3m stikker gebruikt .
Maar moet je nou met het hendeltje overhalen hard of zacht duwen op die houder ?

CDK

Forumguru
Zo druk je de houder op de plaats waar hij moet komen.....

ImageUploadedByTapatalk1428263208.424087.jpg

En vervolgens de knop omlaag drukken....

ImageUploadedByTapatalk1428263258.429257.jpg

En als het goed is ziet de zuignap er bij jullie ook zo uit....

ImageUploadedByTapatalk1428263318.203613.jpg

Het onderste fotootje is wat minder scherp . Maar volgens mij is die rubberen ring wat minder dik bij mij , is wel van één of ander siliconen spul .
Vandaag weer wat geprobeerd en heb gemerkt dat de ondergrond echt vlak moet zijn , dus niet heel licht bollend zoals onder het dashboard waar ik bezig was . Nu zit ie in het bakje boven de pook daar is het wel vlak en ja weer op z'n kop .
Heel de terugweg vanuit Rotterdam blijven zitten met me HTC one erin .
Yes its working ..

• Leuk
Waarderingen: CDK
ik wil graag zonneschermpjes (type) sonnyboy zoals in de post nr 2 van Joske. Op de sites van de leveranciers staan ze niet dus wellicht is de skodadealer op dit moment nog de enige die ze zou kunnen leveren?

Is er iemand die de prijs (al) weet van de schermpjes voor de fabia Hatchback?

Bovenaan Onderaan