Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

superboer86

Nieuw lid
Ben opzoek naar een dak koffer en dragers voor de nieuwe fabia.
Iemand advies waar ik deze het beste kan kopen aangezien ik mijn auto importeer dus nog geen contact heb met een nederlandse dealer.
Zit er prijsverschil in en welke kleur keuze

Vlokkie

Senior Member
Kan het niet bevestigen, mijn dealer zei dat het met de meeste samsungs geen probleem was. Aangezien ik de Galaxy S6 besteld heb zat ik met hetzelfde. Ik weet wel dat de Sony Xperia toestellen problemen geven met de communicatie.

En, werk de Galaxy S6 met het mirrorlink systeem?

pqt

Lid
Gisteren ook onze Fabia III Combi opgehaald.

Heeft iemand een idee of en wanneer de variabele kofferbak bodem voor de Fabia combi komt? Hij staat in elke folder vermeld, maar onze dealer kon er nog helemaal niets van vinden op accessoire lijsten?

pqt

Lid
In duitsland te configureren...

Variabler Ladeboden im Kofferraum
Monatlich ab 1,30 EUR
Gesamt 140,00 €

Ah, nu valt me iets op wat ik eerder over het hoofd zag. Er staat een sterretje achter, *in vorbereitung. Die zal later wel beschikbaar worden. Volgens mij staat iets vergelijkbaars in de folder in Nederland... even geduld verwacht ik!

AvB

Senior Member
Wie weet of er al een "black-chroom" rand (net als bij de RS) om de grille verkrijgbaar is i.p.v. de "normale" chrome rand?
Ik denk dat de Monte Carlo versie er ook weer een zal hebben...

Joske

Forumguru
oh wat zie ik nu in ETKA.... die bestaat wel @AvB

artikelnummer:

6V0853761A

afdeklijst in black-magic-pareleffect ===> 71 euro bij de plaatselijke stealer

wel maar vanaf MEI/2015 verkrijgbaar ;)

Der Einser

Forumguru
Weet iemand of er een (officiële) beschermhoes verkrijgbaar is voor de nieuwe Faab?
Het liefst een compleet bedekkende.

Kan after market natuurlijk wel, maar die zijn zo universeel en vaak niet goed passend.
Tenzij iiemand een perfect passend model heeft gevonden, graag laten weten.

Misschien @Joske ?

Bovenaan Onderaan